🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15343.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چه فروشگاه‌هایی در حوزه رایانه و موبایل در زمان محدودیت‌های کرونایی فعالیت دارند؟

طبق اعلام صریح اتاق اصناف تهران، با توجه به وضعیت قرمز این شهر و با عنایت به ابلاغ استاندار، فعالیت صنوف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته ممنوع خواهد بود. بر ...

طبق اعلام صریح اتاق اصناف تهران، با توجه به وضعیت قرمز این شهر و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - با عنایت به ابلاغ استاندار، فعالیت صنوف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت دو - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - هفته ممنوع خواهد بود. بر طبق این اعلامیه مشاغل گروه یک، می‌توانند همچنان با رعایت پروتکل ها به فعالیت خود ادامه دهند و برخی مغازه‌های حوزه موبایل و رایانه امکان فعالیت در این ایام را خواهند داشت.

«محمدرضا فرجی» رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید بر اساس رایزنی‌هایی که انجام شده آنها توانستند برای برخی رسته‌های حوزه فناوری و رایانه مجوز بگیرند تا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - فعالیت‌هایشان ادامه پیدا کند. او تاکید دارد که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - در این سری از محدودیت‌های اعلام شده، مشاغل فروشندگان و تعمیرکاران حوزه رایانه در مشاغل گروه یک طبقه بندی شده‌اند و از همین رو طی روزهای آتی مجاز به ارائه خدمات هستند. او دلیل این امر را به دیجیاتو چنین می‌گوید: «دورکاری و آموزش مجازی در این روزها برای بسیاری از ادارات و شرکت‌ها و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - همچنین مدارس و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - دانشگاه‌ها صورت گرفته است. ما به این نکته پی بردیم که نمی‌شود یک کارمند را دورکار کنیم و سپس مشکل فنی که برای سیستمش پیش بیاید را نتوانیم حل و فصل کنیم. با همین دیدگاه و بینش موضوع را در جلسات طرح کردیم و توانستیم از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - همان روز نخست، این مجوز را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - برای فعالیت مغازه‌های این حوزه بگیریم.»

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان

او تاکید می‌کند در این ایام خود اتحادیه فناوران رایانه تهران، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، بر ارباب رجوعان باز خواهد بود. او ضمن آٰرزوی نابودی ویروس منحوس کرونا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - درباره شرایط باز بودن مغازه‌ها به دیجیاتو می‌گوید: «در همین خصوص اعلام شده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - که ز ورود افراد بدون ماسک به واحد صنفی جدا جلوگیری نمایند و شرایط لازم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی را در اولویت دستور کار قرار دهند. چنانچه کنترل های لازم اعمال نگردد محدودیت های کسب و کار ها امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.»

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران همچنین تاکید دارد که پاساژهای تخصصی حوزه کامپیوتر و رایانه نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند. به نظر می‌رسد اگر مغازه‌ای در این حوزه در یک پاساز غیرتخصصی حضور داشته باشد، امکان فعالیت ندارد.

در مورد حوزه موبایل نیز اعلام شده واحدهای خدمات پس از فروش موبایل در مدت محدودیت‌های جدید کرونایی، مشغول - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - به ارائه خدمات - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - خواهند بود و اگر مدت گارانتی موبایل برخی مشتریان طی این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - دو هفته به پایان برسد، واحدهایی که امکان خدمت‌دهی در این ایام را ندارند، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - باید مهلت تعویض و تاریخ اتمام گارانتی دستگاه را تا دو هفته به تعویق اندازند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان

طبق اعلام کمیسیون - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - خدمات پس از فروش انجمن موبایل، واحدهای خدمات پس از فروش موبایل جزو مشاغل گروه یک و ضروری محسوب می‌شوند و در راستای انجام تعهداتی که به مصرف‌کنندگان، در مدت محدودیت‌های جدید کرونایی که از ۲۱ فروردین ماه آغاز شده است، مطابق با دستورالعمل‌های اعلام‌شده توسط ستاد مبارزه با کرونا، با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی مشغول به ارائه خدمات خواهند بود.

«فرشاد مهران‌پور» رئیس کمیسیون خدمات پس از فروش انجمن موبایل در خصوص واحدهای خدمات پس از فروش مستقر در مراکز تجاری که ممکن است با توجه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گالیکش استان گلستان - به تعطیلی مراکز امکان دسترسی مردم به این واحدها میسر نباشد، به ایسنا گفته: «آن دسته از شرکت‌هایی که علاوه بر دفاتر خدمات پس از فروش واقع‌شده در مراکز تجاری، دفاتری خارج از مراکز خرید دارند، می‌توانند با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع، محل‌های جایگزین خارج از مراکز تجاری را معرفی کنند.»

فهرست تمام مشاغلی که در رده ۱ قرار می‌گیرند و در این ایام مجاز به فعالیت هستند در این لینک قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone