🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35825.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی Bombarika؛ بمب را از خانه دور کنید

بازی Bombarika اخیرا سر و صدای نسبتا زیادی به پا کرده و اگرچه به اندازه جوی که دورش به راه افتاده، اثر ماندگاری نیست اما برای کسانی که از بازی‌های بی‌پایان خسته‌ شده‌اند، نبرد بین ...

بازی Bombarika اخیرا سر و صدای نسبتا زیادی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به پا کرده و اگرچه به اندازه جوی که دورش به راه افتاده، اثر ماندگاری - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نیست اما برای کسانی که از بازی‌های بی‌پایان خسته‌ شده‌اند، نبرد بین پابجی و فورتنایت دیگر برای‌شان جذابیت ندارد و به دنبال تجربه‌‌ای متفاوت با کلیشه‌های صنعت بازی موبایل هستند، مطمئنا یکی از بهترین گزینه‌های حال حاضر به شمار می‌رود.

 

بازی در هر مرحله بمب یا بمب‌هایی را در خانه رها می‌کند و تنها کار بازیکن این است تا مانع انفجار آن در محیط اتاق شود. برای این کار هم باید از وسیله‌های خود خانه کمک بگیرید؛ با کلیک روی بعضی وسیله‌های خانه، شاهد یک واکنش متفاوت از سوی آن‌ها خواهید بود و اینکه در موقعیت مناسب از کدام یک استفاده کنید، بزرگترین چالش بازی Bombarika است.

مثلا اسکرین شات پایین را ببینید، در اینجا ابتدا باید پنکه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را راه انداخته و سپس در را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - باز کنید تا بمب مستقیم به سمت سالن و میز برود. حالا با کلیک روی میز، این جسم ضربه‌ای به بمب می‌زند و آن را به سمت قالیچه‌ای که قابلیت گرانشی دارد، می‌فرستد. در نهایت هم میز - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - رو به رو قالیچه را بچرخانید و در زیرزمین را باز کنید تا بمب به درون آنجا بیافتد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
بازی عنوانی آفلاین بوده و برای تجربه آن نیازی به اینترنت ندارید.

تمام مرحله‌های بازی Bombarika از همین قاعده پیروی می‌کنند و البته در ادامه سازنده با عناصری همانند بمب‌های بیشتر سعی کرده معماها را تکراری شدن نجات دهد که کاملا هم به هدفش رسیده اما - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چیزی که Bombarika را به یک اثر ماندگار تبدیل نمی‌کند، پیچیدگی‌های اضافی تعدادی از مرحله‌ها است.

سازنده به واسطه تعامل بین کاربر و محیط، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - معماهای جذابی طراحی کرده و توانسته به خوبی از پتانسیل‌های موبایل استفاده کند. همان چیزی که در سری The Room و مانیومنت ولی هم دیده بودیم. با این حال وجود بیش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از اندازه جسم‌ها در بعضی قسمت‌ها، باعث - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده تا بازی گاهی اوقات خیلی شلوغ به نظر می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
در هنگام حل معماها، حواس‌تان به زمان هم باشد؛ اگر به اتمام برسد بمب منفجر خواهد شد.

با وجود کاهش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - افت فریم و انیمیشن‌های کند بمب در بخش‌هایی از بازی، بزرگترین نکته منفی Bombarika به همین شلوغی اغراق - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده ساخته Street Lamp برمی‌گردد. البته به خاطر ویژگی‌های مثبت زیاد Bombarika، هیچکدام از این نقاط ضعف مانع تجربه این عنوان نمی‌‌شوند.

بازی Bombarika عنوان زیبایی است، معماهای متنوعی داشته و سازنده به کمک طراحی خوب معماها توانسته از ایده‌ای ساده اثری سرگرم‌کننده بسازد. بنابراین اگر به دنبال عنوانی معمایی با مکانیزم‌های متفاوت گیم‌پلی هستید، پیشنهاد می‌کنیم نیم‌نگاهی به بازی داشته باشید؛ تلاش برای دور کردن بمب - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از محیط خانه نیز جذابیت‌های خودش را دارد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

BOMBARIKA

سازنده: Street Lamp Games قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 560 / مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone