تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39004.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

افزونه Archive Poster کروم به طور مخفیانه مشغول استخراج پول های دیجیتالی است

آیا تا کنون واژه «Cryptojacking» به گوش تان خورده؟ این تکنیک جدیدی است که هکرها از آن برای استخراج ارزهای رمزپایه بدون اطلاع کاربران استفاده می کنند. معمولا افرادی قربانی حملات cryptojacking می شوند که ...

آیا تا کنون واژه «Cryptojacking» به گوش تان خورده؟ این تکنیک جدیدی است که هکرها از آن برای استخراج ارزهای رمزپایه بدون اطلاع کاربران استفاده می کنند. معمولا افرادی قربانی حملات cryptojacking می شوند که از وبسایت های مشکوک بازدید می کنند. حتی در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برهه ای از زمان دو وبسایت بیت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تورنت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و The Pirate Bay که دو مرجع مهم دانلود فایل های تورنت هستند نیز به چنین مشکلی دچار شدند.

اما اخیرا مشخص شده که حملات cryptojacking ممکن است در منابع دیگری هم اتفاق بیفتد. به گزارش BleepingComputer، یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - افزونه کروم به اسم Archive Poster که در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ظاهر کاربران Tumblr را برای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کارهایی مثل ری پست از وبلاگ های دیگر کمک می کند، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - همزمان برنامه ای به اسم Coinhive را در سیستم کاربر اجرا می کند که کار آن استخراج ارز رمز پایه مونِرو به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - طور پنهانی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است.

حملات cryptojacking روز به روز در حال افزایش هستند و این موضوع حساسیت متخصصین امنیتی را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برانگیخته است.

این موضوع را چندین نفر از کاربران در وب استور گوگل کروم گزارش داده اند. یکی از آن ها در مورد این افزونه گفته: «از این افزونه استفاده نکنید چرا که در آن کدی برای استخراج ارز رمزپایه وجود دارد. این افزونه به محض نصب شروع به استخراج پول دیجیتالی می کند که این موضوع موجب درگیری سی پی یو شده و کامپیوتر شما را به شدت کند می کند. از آن دوری کنید»

متأسفانه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - افزونه Archive Poster علیرغم بازخوردهای منفی ای که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اخیرا دریافت کرده، در مجموع امتیاز بالایی در وب استور کروم دارد و در حال حاضر توسط 105062 کاربر استفاده می شود. گفتنی است که cryptojacking مثل بدافزارها به فایل های رایانه شما آسیبی نمی زند، اما به این خاطر که با درگیر کردن سی پی یو موجب کندی دستگاه می شود می تواند بسیار آزاردهنده باشد.

طبیعتا توسعه دهنده افزونه با این حقه می تواند سود بسیار کلانی را عاید خود کند؛ استفاده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از قدرت سخت افزاری هزاران رایانه به طور پنهانی برای آن که استخراج پول دیجیتالی را با سرعت سرسام - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آوری انجام بدهد.

حملات cryptojacking روز به روز در حال افزایش هستند و این موضوع حساسیت متخصصین امنیتی را برانگیخته. در همین راستا تروی مورش، محقق امنیتی به تازگی اعلام کرده که وبسایت Movistar هم یکی از وبسایت هایی است که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حال حاضر در آن حملات cryptojacking انجام می گیرد.

بد نیست بدانید که Coinhive، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نرم افزاری که از آن برای cryptojacking استفاده می شود یک نرم افزار رایگان و قابل دانلود برای عموم کاربران است که به عنوان راهی برای «درآمدزایی کسب - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و کارها از قدرت سی پی یو کاربران» به طور آزادانه تبلیغ می شود. با این وجود بعضی وبسایت ها و افزونه هایی مثل Archive Poster بدون اطلاع رسانی درست و شفاف به کاربران از آن در محصولات خود استفاده می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone