تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27358.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سعید عسکری مدیر کل روابط عمومی ایرانسل شد

سعید عسکری، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل شد. امروز (۴ خرداد ۹۸) سعید عسکری با حکمی از سوی «بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل جدید ایرانسل، به اپراتور دوم آمد. نکته مهم این خبر اینجاست که ...

سعید عسکری، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل شد. امروز (۴ خرداد ۹۸) سعید عسکری با حکمی از سوی «بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل جدید ایرانسل، به اپراتور دوم آمد. نکته مهم این خبر اینجاست که سعید عسکری پیش از این، سمت مشابهی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را در همراه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اول داشته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عسکری در سوابق کاری ۲۱ ساله - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خود، فعالیت در مشاغل مختلف، از جمله معاون تجاری رایتل، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عضو هیأت مدیره توسکا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و رییس هیأت مدیره - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رُهام داتک را تجربه کرده است. وی فعالیت خود را در اداره کل ارتباطات همراه اول، با عنوان رئیس اداره ارتباطات و رسانه در ابتدای سال ۱۳۸۴ آغاز و از سال ۱۳۹۲ نیز از سوی مدیرعامل وقت به عنوان مدیرکل ارتباطات منصوب شد و سال گذشته از اپراتور اول خداحافظ کرد.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، دارای مدرک کارشناسی مهندسی مخابرات، کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریگون نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، ایرادی که در یخچال جی پلاس K725 مشاهده می‌شود، این است که در بعضی مواقع کمیت برداشته شده از یخ با دقت کافی بررسی نمی‌شود و بعد از یخ زدن، ظرفیت قابل استفاده یخچال کاهش می‌یابد.

جهت تعمیر این مشکل، می‌توانید با مراجعه به تعمیرکاران مجرب یخچال در شهر سرپل ذهاب این مشکل را رفع کنید. این تعمیرکاران با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و دانش فنی خود، برای شما بهترین راه‌حل‌های تعمیر را ارائه خواهند کرد.

امیدوارم این اطلاعات به کارتان بیاید. با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone