تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20274.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کدام کامپیوترهای اپل سیستم عامل macOS Big Sur را دریافت می‌کنند؟

اپل دیشب در جریان کنفرانس WWDC 2020 از نسخه جدید مک او اس رونمایی کرد. شمار بالایی از محصولات این شرکت سیستم عامل macOS Big Sur را دریافت خواهند کرد. macOS 11.0 نسبت به گذشته ...

اپل دیشب در جریان کنفرانس WWDC 2020 از نسخه جدید مک او اس رونمایی کرد. شمار بالایی از محصولات این شرکت سیستم عامل macOS Big Sur را دریافت خواهند کرد.

macOS 11.0 نسبت به گذشته تغییرات زیادی در طراحی خود داشته و قابلیت های جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این سیستم عامل با کنترل سنتر مشابه با iOS روبه‌رو هستیم و اپل عملکرد سافاری را در آن بهبود داده است. با وجود تمام این موارد، مهم‌ترین سوال این است: کدام محصولات آن را دریافت می‌کنند؟

از امروز توسعه‌هندگانی که در اپل ثبت نام کرده‌اند، به نسخه بتای آن دسترسی پیدا می‌کنند. بتای عمومی سیستم عامل macOS Big Sur ماه آینده میلادی منتشر خواهد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - شد. اپل اعلام کرده که نسخه نهایی و پایدار آن پاییز امسال برای مک‌های سازگار با آن منتشر خواهد شد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان

برای دریافت macOS 11.0 باید صاحب یکی از دستگاه‌های زیر باشید:

  • مک بوک ۲۰۱۳ و مدل‌های جدیدتر
  • مک بوک ایر ۲۰۱۳ و مدل‌های جدیدتر
  • مک بوک پرو اواخر ۲۰۱۳ و مدل‌های جدیدتر
  • آی‌مک ۲۰۱۴ و مدل‌های جدیدتر
  • آی‌مک پرو ۲۰۱۷ و مدل‌های جدیدتر
  • مک مینی ۲۰۱۴ و نسخه‌های جدیدتر
  • مک پرو ۲۰۱۳ و مدل‌های جدیدتر

دستگاه‌های زیر که هم اکنون با مک او اس کاتالینا کار می‌کنند، قادر به دریافت بروزرسانی جدید این سیستم عامل نخواهند بود:

  • مک بوک پرو معرفی شده در اوایل ۲۰۱۳ و ۲۰۱۲
  • مک بوک ایر ۲۰۱۲
  • آی‌مک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳
  • مک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - مینی ۲۰۱۲

اپل دیشب در کنفرانس خود که به صورت آنلاین برگزار شد، از نسخه جدید سیستم عامل‌های خود رونمایی کرد. سیستم عامل iOS 14 بهبودهای زیادی نسبت به iOS 13 داشته و برای بسیاری از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - گوشی‌های هوشمند این برند منتشر خواهد شد.

علاوه بر iOS - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خدابنده استان زنجان - 14، سیستم عامل iPadOS 14 نیز برای آیپدهای این شرکت معرفی شد. watchOS 7 نیز یکی دیگر از سیستم عامل‌های این مراسم بود که بالاخره قابلیت پایش خواب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مشاهده گزارش ویدیویی دیجیاتو از WWDC 2020 به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone