🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  4. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17655.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

افزایش سفرها و رشد ۶۶ درصدی رزرو «اتاقک» در شهریور ۹۹

مدیرعامل اتاقک، استارتاپ رزرواسیون اقامتگاه محلی از رشد ۶۶ درصدی رزروها در این پلتفرم در شهریور ماه نسبت به سال گذشته خبر داد. با این حال «علی طالشی» اعلام کرد که نباید مردم را به ...

مدیرعامل اتاقک، استارتاپ رزرواسیون اقامتگاه محلی از رشد ۶۶ درصدی رزروها در این پلتفرم در شهریور ماه نسبت به سال گذشته خبر داد. با این حال «علی طالشی» اعلام کرد که نباید مردم را به سفر تشویق کرد اما اینکه تصور کنیم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - همه مردم هم به سفر نمی‌روند، باور غلطی است و در همین راستا باید آموزش سفر مسئولانه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - را به آنها دارد.

نشست خبری استارتاپ اتاقک امروز به صورت آنلاین و با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - حضور اصحاب رسانه برگزار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - شد. در این نشست مدیرعامل اتاقک با ذکر این نکته که حوزه گردشگری ضربه سختی از شیوع - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - ویروس کرونا خورده، پیش بینی کرد که حوزه گردشگری در اواسط سال ۲۰۲۱ احیا شود و در اواخر این سال بتواند دوباره نفسی بکشد. طالشی می‌گوید ۱۲۷ کشور در هنگام شیوع ویروس کرونا مرزهای خود را بستند: «اتفاقی که در زمان جنگ جهانی هم رخ نداد و دنیا را با یک - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - بحران جدید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - روبرو کرد.» به گفته او شیوع ویروس کرونا یک کاهش درآمد ۱۲۰۰ میلیارد دلاری را برای فعالان این صنعت ایجاد خواهد کرد و خطر از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - دست رفتن بیش از ۱۲۰ میلیون شغل به واسطه این ویروس در دنیا وجود دارد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان

طالشی می‌گوید بحران کرونا بیشتر از همه در اسفند ماه و فروردین ماه روی کسب‌وکارهای حوزه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - گردشگری تاثیر منفی گذاشت. او می‌‌گوید آنها کاهش‌ فروش بسیار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - زیادی را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - در اسفندماه تجربه کردند با این حال هیچ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - تعدیل نیرویی در مجموعه‌شان نداشتند: «اتفاقا این ایام به ما کمک کرد تا یک بازطراحی مجدد روی اپلیکیشن و پلتفرم خود داشته باشیم و بتوانیم ایرادات اتاقک را برطرف کنیم.»

به گفته طالشی اواخر فروردین ماه ورق کمی برگشت و مسافرت‌های مردم در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - سراسر جهان آغاز شد: «در اتاقک نیز رشد منفی بیش از حد ما یک سیر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - صعودی پیدا کرد و در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - نهایت در خردادماه دوباره با رشد مثبت مواجه شدیم.»

اتاقک در اسفند ماه ۹۸ یک افت فروش منفی ۵۰۰ درصدی را نسبت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - به اسفند ماه سال ۹۷ تجربه کرده و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - این رشد منفی در فروردین ماه به منفی ۲۹۰۰ درصد رسیده است و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - در اردیبهشت ماه دوباره رشد اتاقک رخ داده است. مدیرعامل اتاقک می‌گوید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - در ایران ۲۰ هزار میزبان فعال در اقامتگاه‌ها وجود دارد و پتانسیل این بازار در کل کشور یک رقم ۱۵ هزار میلیارد تومانی را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - رقم می‌زند. به گفته او یک میلیون و ششصد هزار کسب و کار به طور مستقیم و غیر مستقیم با گردشگری درگیر هستند: «در هر یک از این کسب‌وکارها چندین نفر کار می‌کنند و می‌توان گفت میلیون‌ها ایرانی در حوزه گردشگری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - فعالیت می‌کنند که در شرایط فعلی آسیب دیده‌اند.»

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان

طالشی باور دارد فرهنگ سفر کردن مردم در ایام شیوع ویروس کرونا تا حد زیادی متفاوت شده و این مساله در نوع سفر کردن و زمانبندی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - سفرها کاملا مشهود است: «مردم به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - مسیرهای نزدیک‌تر به خودشان سفر می‌کنند و زمان بندی سفرشان نیز دیگر از مدتها قبل برنامه ریزی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - نشده و سربزنگاه تصمیم به سفر و فراهم کردن مقدمات آن نظیر اجاره اقامتگاه و خرید بلیت می‌گیرند.»

او همچنین باور دارد که مردم به پلتفرم‌ها و خرید آنلاین در این ایام بیشتر روی آورده‌اند و به مساله «اقامتگاه پاک» که از سوی اتاقک عرضه شده توجه خوبی نشان داده‌اند: «در ایام کرونا کمپین «اقامتگاه پاک» را راه اندازی کردیم که رضایت حداکثری کاربران را در پیش داشت.»

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان

طالشی در پاسخ به سوال دیجیاتو - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - مبنی بر اینکه آیا توانسته‌اند به رشد مورد نظر خودشان در سال جدید برسند یا خیر می‌گوید: - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - «ما در شهریور ماه رشد خوبی را تجربه کردیم و نسبت به شهریور ماه سال گذشته یک رشد ۶۶ درصدی در فروش داشتیم. البته این میزان فروش را مساوی با حل شدن معضل کرونا نمی‌دانیم و باور داریم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - که باید همچنان مسئولانه سفر کرد.»

ناگفته نماند اتاقک در این ایام بیش از ۱ میلیارد تومان هدیه به کاربران خود اعطا کرده است. طالشی در پاسخ به این سوال که آیا باید مردم را در این ایام به سفر کردن تشویق کرد و آیا پلتفرم‌ها متهم به این کار می‌شوند یا خیر به دیجیاتو می‌گوید:

«ما هیچ وقت مردم را به سفر کردن تشویق نمی‌کنیم و شدیدا معتقدیم که همچنان باید از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرد. اما - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - واقعیت اینست که همه مردم خانه نشین نمی‌شوند و به سفر روی می‌آورند. عده‌ای از آنها هرجور که شده ولو با ماشین‌های شخصی و با کمترین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - امکانات به سفر کردن اقدام می‌کنند و این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - یک واقعیت است. از همین رو نمی‌توان این حقیقت را نادیده گرفت و به همین خاطر ما در اتاقک سعی داریم تا «مسئولانه سفر» کردن را یاد بدهیم. با کمک تولید محتوا و رسانه‌ها می‌خواهیم این سفرها کمترین خطر را برای مسافرین و مردم به همراه داشته - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مینودشت استان گلستان - باشند و باور داریم که این آموزش‌ها می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone