🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17644.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هر آنچه باید در مورد نوار ناوبری One UI سامسونگ بدانید

نوار ناوبری اندروید در بخش پایینی دستگاه قرار گرفته و امکان تغییر یا پنهان کردن آن وجود دارد. در این مطلب نحوه مخفی کردن نوار ناوبری در رابط کاربری One UI سامسونگ را به شما ...

نوار ناوبری اندروید در بخش پایینی دستگاه قرار گرفته و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - امکان تغییر یا پنهان - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - کردن آن وجود دارد. در این مطلب نحوه مخفی کردن نوار ناوبری در رابط کاربری One UI سامسونگ را به شما آموزش می‌‎دهیم.

برای سال‌ها دکمه‌های ناوبری استاندارد هوم، بازگشت و برنامه‌های در حال اجرا یا مولتی تسکینگ در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - اختیار کاربران اندرویدی قرار داشت، اما گوگل در اندروید ۹ و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - ۱۰ آن را تغییر داد و شرکت‌های سازنده محصولات اندرویدی نیز چنین تغییراتی را در رابط کاربری خود ایجاد کردند.

در این میان سامسونگ - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - از ژست‌های فول اسکرین در رابط کاربری One UI استفاده کرده که گوشی‌های جدید این برند کره‌ای به نسخه‌های مختلف این رابط کاربری مجهز شده‌اند. با وجود چنین ویژگی، هنوز می‌توان در تمام دستگاه‌های سامسونگ از نوار ناوبری قدیمی با دکمه‌های هوم، بازگشت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - و مولتی تسکینگ استفاده کرد و آن را در بخش پایینی نمایشگر قرار داد.

خوشبختانه سامسونگ در بخش تنظیمات نوار ناوبری گزینه‌هایی را برای - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - کاربران درنظر گرفته که توسط آن‌ها می‌توان نوار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - ناوبری را مخفی کرد یا آن را به ژست‌های حرکتی اندروید ۹ و ۱۰ در رابط - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - کاربری One UI تبدیل کرد.

چنین اقدامی از سوی این کمپانی کره‌ای چندان تعجب‌برانگیز نیست، چرا که سامسونگ سالانه بیش از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - ۳۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سراسر جهان به فروش می‌رساند و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - یک تغییر بزرگ در نحوه استفاده از سیستم عامل می‌تواند برای بسیاری از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - کاربران - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - دردسر ایجاد کند و هر فردی نتواند به راحتی با آن کنار بیاید. در همین راستا این شرکت گزینه‌هایی را برای شخصی‌سازی نوار ناوبری در رابط کاربری One UI برای - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - کاربران درنظر گرفته است.

در این مطلب آموزش مخفی کردن نوار ناوبری استاندارد در رابط کاربری One UI و استفاده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - از ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی را به شما آموزش می‌‌دهیم، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نوار ناوبری پیش فرض در One UI سامسونگ

تمام گوشی‌های گلکسی سامسونگ شامل سری M، سری A، سری S و سری نوت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - از دکمه‌های ناوبری استاندارد در بخش پایینی نمایشگر خود بهره می‌برند. دکمه بازگشت در سمت راست، دکمه مولتی تسکینگ در سمت چپ و دکمه هوم در مرکز آن‌ها قرار گرفته است.

شاید علاقه‌ای به این چیدمان نداشته باشید و بخواهید به ژست‌های حرکتی اندروید ۱۰ دست پیدا کنید. با مخفی کردن نوار ناوبری تجربه کاربری متفاوتی در اختیارتان قرار می‌گیرد و همچنین به فضای بیشتری دسترسی خواهید داشت.

مخفی کردن نوار ناوبری

منوی ژست‌های ناوبری رابط کاربری One UI سامسونگ گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی دارد. برای اعمال تغییرات و مخفی کردن نوار ناوبری مراحل زیر را طی کنید:

قدم اول: اپ تنظیمات را روی دستگاه سامسونگ خود باز کنید.

قدم دوم: در تنظیمات به دنبال منوی نمایشگر باشید و آن را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران

قدم سوم: به منوی نوار ناوبری بروید.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران

قدم چهارم: در این بخش ترتیب قرارگیری دکمه‌های پیش فرض برای نوار ناوبری را مشاهده می‌کنید.

قدم پنجم: شما می‌توانید - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - ترتیب قرارگیری دکمه‌ها را تغییر دهید و همچنین موقعیت دکمه‌های بازگشت و مولتی تسکینگ را نیز عوض کنید. از آنجایی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - که سامسونگ در رابط کاربری One UI محل متفاوتی را برای قرارگیری دکمه‌های نوار ناوبری در مقایسه با اندروید خام یا سایر محصولات درنظر گرفته، تغییر آن‌ها برای افرادی که اخیرا از دستگاه‌های دیگر به گوشی‌های گلکسی مهاجرت کرده‌اند، - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - کاربردی خواهد بود.

قدم ششم: گزینه ژست‌های تمام صفحه یا فول اسکرین را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران

با انتخاب این گزینه، نوار ناوبری استاندارد در رابط کاربری One UI مخفی شده و شما به حالت ژست تمام صفحه دست پیدا می‌کنید. یک میله کوچک در بخش - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - پایینی نمایشگر قرار می‌گیرد که از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - ژست‌های فول اسکرین خبر می‌دهد. نحوه عملکرد ژست‌های حرکتی در رابط کاربری - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - گوشی‌های سامسونگ به شرح زیر است:

  • از بخش پایینی نمایشگر به سمت بالا سوایپ کنید تا به صفحه اصلی یا هوم بروید.
  • از یکی از طرفین سوایپ کنید تا به مرحله قبل بازگردید.
  • از وسط انگشت خود را به سمت بالا سوایپ کرده و نگه دارید تا منوی مولتی تسکینگ باز - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - شود.
  • از یکی از گوشه‌های پایین صفحه نمایش به سمت بالا سوایپ کنید تا گوگل اسیستنت فعال شود.

سامسونگ امکان تغییر میزان حساسیت ژست بازگشت را نیز برای کاربران فراهم کرده است. تنظیمات را باز کرده و به مسیر Display > Navigation Bar > Full-Screen - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - Gestures > More بروید. در اینجا یک نوار در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید با تغییر آن، میزان حساسیت ژست بازگشت را تنظیم کنید.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران

کاربران می‌توانند راهنمایی‌های مربوط به ژست‌های حرکتی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - را از منوی نوار ناوبری مخفی کنند.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران

مشکل اصلی ژست‌های اندروید ۱۰، عدم عملکرد مناسب ژست بازگشت در منوی همبرگری (Hamburger Menu) بسیاری از برنامه‌های اندرویدی است. گوگل توسعه‌دهندگان را به قرار دادن نوار منو در بخش پایینی برای ناوبری برنامه‌ها تشویق می‌کند، با این حال بسیاری از آن‌ها دست به چنین کاری نزده‌اند و باعث سردرگمی کاربران شده‌اند.

برخی مواقع که می‌خواهید منوی همبرگری را باز کنید، آن را به عنوان - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - ژست بازگشت درنظر می‌گیرد و شما از برنامه خارج می‌شوید که البته سامسونگ برای این مشکل راه حلی ارائه کرده است.

از ژست‌های ناوبری پایین نمایشگر استفاده کنید

سوایپ در ناوبری بخش پایینی نمایشگر یکی از ویژگی‌های مناسب ژست‌های حرکتی اندروید محسوب می‌شود که ترکیبی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - از ژست‌های حرکتی اندروید ۹ پای و اندروید ۱۰ - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - است. برای اعمال تغییرات مراحل زیر را دنبال کنید:

قدم اول: اپ تنظیمات روی دستگاه سامسونگ را باز کنید.

قدم دوم: به مسیر Navigate to the Display > Navigation Bar > Full screen gestures > More options > Swipe from bottom بروید.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران

با انتخاب - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - این گزینه و مخفی کردن - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - نوار ناوبری در رابط - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - کاربری One UI سامسونگ، یک - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - نشانه در پایین نمایشگر قرار می‌گیرد. از مرکز صفحه انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا به هوم بروید، در سمت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - چپ به سمت بالا سوایپ کنید یا به مرحله قبل بازگردید و در نهایت در سمت راست به سمت بالا سوایپ کنید تا منوی مولتی تسکینگ ظاهر شود.

شما می‌توانید با سوایپ به سمت بالا و نگه داشتن انگشت خود، اپ گوگل اسیستنت را باز کنید.

فعالسازی حالت یک دستی با ژست حرکتی

سامسونگ حالتی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - به نام یک دستی (One-Handed) را برای رابط کاربری خود درنظر گرفته که کارایی بالایی برای گوشی‌های مجهز به نمایشگر بزرگ دارد. شما می‌توانید در این حالت اندازه نمایشگر را کوچک کرده و با یک دست با آن کار کنید.

در نوار ناوبری استاندارد با دکمه‌های عادی، با سه بار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - ضربه روی دکمه هوم حالت یک دستی فعال می‌شود، اما در نوار ناوبری با ژست‌های - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - حرکتی چگونه باید به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - این حالت دسترسی پیدا کرد؟

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران

زمانی که به ژست‌های حرکتی تمام صفحه سوئیچ کنید، می‌‌توانید در مرکز بخش پایینی نمایشگر به سمت پایین سوایپ کنید تا حالت یک دستی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - برای شما فعال شود.

استفاده از ژست‌های حرکتی نوار ناوبری One UI

در حالی که برخی به علت وجود گزینه‌های شخصی‌سازی بی‌شمار در رابط کاربری One UI از سامسونگ انتقاد می‌کنند، کاربر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بابلسر استان مازندران - با استفاده از این گزینه‌ها به تجربه کاربری مناسب‌تری دست پیدا می‌کند. اگر اخیرا یک گوشی گلکسی خریداری کرده‌اید، می‌توانید نوار ناوبری آن را با توجه به سلیقه و نیاز خود شخصی‌سازی یا پنهان کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone