🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  3. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  4. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  5. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17652.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آیفون به سیستم دفع آب مبتنی بر ارتعاش صوتی مجهز می‌شود؟

ساعت‌های هوشمند اپل از سال 2016 و از زمان معرفی اپل واچ 2 به سیستم دفع آب مجهز شدند. اطلاعات فاش شده از پتنت اخیر اپل خبر از امکان مجهز شدن گوشی‌های آیفون به سیستم ...

ساعت‌های هوشمند اپل از سال 2016 و از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - زمان معرفی اپل واچ 2 به سیستم دفع آب - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - مجهز شدند. اطلاعات فاش شده از پتنت اخیر اپل خبر از امکان مجهز شدن گوشی‌های آیفون به سیستم دفع آب همانند اپل واچ سری 2 به بعد می‌دهد.

ظاهرا کوپرتینویی‌ها قصد دارند مکانیزم دفع آب که پیشتر در اپل واچ مورد استفاده قرار می‌گرفت را روی گوشی‌های آیفون نیز پیاده سازی کنند.

ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری 2 به بعد، به‌صورت کامل در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهند. این سیستم دفع آب مکانیزم جالبی دارد و می‌تواند در قسمت اسپیکر، مانع نفوذ آب به دستگاه شده و با استفاده از قوانین ارتعاش، آب را دفع - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌کند.

در واقع، وقتی کاربر در استخر شنا می‌کند یا در حمام زیر دوش قرار دارد و ساعت در معرض نفوذ آب قرار می‌گیرد، مکانیزم دفع آب مانع نفوذ آب به ساعت می‌شود. حرکات‌های سریع - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - ارتعاشی اسپیکر و ارتعاش به جلو و عقب، مانع نفوذ آب به دستگاه می‌شود و آبی که قصد ورود به بدنه را دارد به‌راحتی به بیرون منتقل می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران

به‌نظر می‌رسد اپل قصد دارد همین مکانیزم را در گوشی‌های آیفون نسل‌های بعدی خود پیاده‌ سازی کند. تصاویر فاش شده از پتنت به‌خوبی نشان می‌دهد که مکانیزم دفع آب طراحی شده برای گوشی‌های آیفون از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - نظر عملکرد دقیقا مکانیزمی مشابه سیستم دفع آب اپل واچ سری 2 و نسل‌های بعدی اپل واچ دارد.

همچنین اطلاعات پتنت نشان می‌دهد سیستم دفع آب آیفون‌ می‌تواند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - انواع مختلف مایعات اعم - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - از آب شور، آب - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - گازدار و ... را دفع می‌کند. حتی اگر گوشی در معرض آب شور قرار بگیرد، بعد از تبخیر آب، سیستم می‌تواند کریستال‌های نمک را نیز دفع ‌کند و با مشکلی مواجه نشود.

هنوز مشخص نیست که سیستم دفع آب روی گوشی‌های جدید امسال اپل نیز پیاده سازی خواهد شد یا خیر. ولی باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم، اپل هر - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر گلوگاه استان مازندران - سال پتنت‌های بسیاری به ثبت می‌رساند و لزوما همه آنها به مرحله طراحی و توسعه نمی‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone