🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  2. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  4. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  5. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17649.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت گوشی ال جی ولوت [تماشا کنید]

کانال یوتیوب JerryRigEverything مقاومت ال جی ولوت را آزمایش کرد. جدیدترین موبایل این سازنده کره‌ای موفق شد به غیر از یک مورد از تمام آزمایش‌ها از جمله تست خمش سربلند بیرون بیاید. تست مقاومت ال ...

کانال یوتیوب JerryRigEverything مقاومت ال جی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی - ولوت را آزمایش کرد. جدیدترین موبایل این سازنده کره‌ای موفق شد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی - به غیر از یک مورد از تمام آزمایش‌ها از جمله تست خمش سربلند بیرون بیاید.

تست مقاومت ال جی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی - ولوت با آزمایش خط‌وخش شروع شد. صفحه نمایش این گوشی مثل تقریباً تمام گوشی‌های بازار توسط گوریلا گلس محافظت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌شود، بنابراین خطوط در سطح ۶ و ۷ روی آن ظاهر شدند.

پنل پشتی ال جی ولوت نیز توسط لایه‌ای از گوریلا گلس پوشانده و فریم آن - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی - فلزی است. «زک نلسون»، کارشناس کانال یاد شده حین آزمایش مقاومت این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی - قسمت به تعبیه دکمه اختصاصی فراخوانی دستیار صوتی گوگل اسیستنت و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

نمایشگر ال جی ولوت حدوداً ۲۵ ثانیه در برابر شعله فندک دوام آورد و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی - بعد پیکسل‌ها خاموش شدند. چند ثانیه بعد پیکسل‌ها دوباره به حالت عادی بازگشتند اما اثر سوختگی روی نمایشگر باقی ماند. با اینکه ال جی ولوت ۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد، به خوبی در برابر فشار مقاومت کرد و پس از چندین مرتبه خمیده شدن آسیب - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی - جدی ندید.

نلسون - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی - به کیس ۲۰۰ دلاری این موبایل که نمایشگر دوم در آن جای گرفته نیز اشاره کرد. جنس این کیس از پلاستیک بوده و با قرار دادن گوشی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی - در آن نمایشگر دوم فعال می‌شود. او پس از جدا کردن نمایشگر دوم از کیس متوجه شد که همانند نمایشگر اصلی دارای حفره حسگر اثر انگشت و بریدگی دوربین سلفی است.

به گفته او ال جی برای جلوگیری از افزایش هزینه‌ها و طراحی و تولید یک نمایشگر جدید از صفر، دقیقاً همان نمایشگر گوشی اصلی را در کیس استفاده کرده است. وی افزود در ویدیوی کالبدشکافی ال جی ولوت که به زودی منتشر می‌شود، نمایشگر دوم را با نمایشگر اصلی تعویض می‌کند تا ببیند مثل نمایشگر اصلی کار می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

- تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر زرندیه استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیبارخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ یه سوال داشتم شرکت شما طرفای روستای قاسم آباد زرندیه اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در روستای قاسم آباد شهر زرندیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone