🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17643.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

وبینار‌های آموزشی رایگان اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان و Start.UP! Germany

رویداد Startup! Germany در آلمان که امسال با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، میزبان ۶ استارتاپ ایرانی هم خواهد بود، حالا وبینارهای آموزشی را برگزار می‌کند که می‌تواند برای تیم‌های استارتاپی و ...

رویداد Startup! Germany در آلمان که امسال با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، میزبان ۶ استارتاپ ایرانی هم خواهد بود، حالا وبینارهای آموزشی را برگزار می‌کند که می‌تواند برای تیم‌های استارتاپی و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - سایر افرادی که علاقه‌مند به افزایش دانش کسب‌وکار خود هستند، مفید باشد.

در این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - وبسایت وبینارهایی رایگان برای تیم‌ها ایجاد می‌شود که بتوانند در تور Start.UP! Germany با قدرت ظاهر شوند و یا در آینده از این راهنمایی‌ها - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - برای همکاری با کشور آلمان استفاده نمایند. گفتنیست استفاده از این وبینارها برای همه فعالان استارتاپی امکان پذیر است و الزامی برای حضور در این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - رویداد برای بهره‌جویی از این دوره‌ها وجود ندارد.

چند هفته پیش بود که اتاق بازرگانی صنایع ایران و آلمان اعلام کرد قصد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - دارد ۶ تیم ایرانی را در تور Start.UP! Germany شرکت دهد؛ توری که امسال قرار است به صورت آنلاین برگزار شود. بنا به گفته مسئولان این اتاق، عمر کمتر از ۱۰ سال، عبور از مرحله Seed و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - قرارگیری در مرحله تست - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - بازار و البته توانایی ارائه طرح کسب‌وکار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - به زبان انگلیسی از شرایط حضور در رویداد برای تیم‌ها است. در کنار همه این موارد، راهنمایی‌های بهتری برای حضور در این رویداد وجود دارد که تمامی آنها به صورت وبینارهای آموزشی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - رایگان در وبسایت Startup! Germany وجود دارند.

وبینارهای رایگان می‌توانند برای اصول تجارت با کشورهای اروپایی از جمله آلمان کاربردی باشند. این وبینارها از آموزش سخنرانی گرفته تا فرهنگ تجاری آلمان، استراتژی فروش در آلمان، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - اصول قراردادهای بین‌المللی و قوانین واردات و صادرات را در برمی‌گیرد. لیست کامل این دوره‌ها از اینجا قابل دانلود است.

با پر کردن فرم آنلاین در این وبسایت، ایمیلی حاوی لینک ثبت نام برای شما ارسال می‌شود. وبینارها به زبان انگلیسی برگزار شده و شرکت در آن‌ها برای کلیه تیم‌ها از جمله تیم‌های ایرانی رایگان خواهد بود.

شایان ذکر است پیش‌تر نیز اتاق بازرگانی صنایع ایران و آلمان تیم‌های استارتاپی ایران را به رویدادهای جهانی هدایت کرده و حامی و پشتیبان آنها بوده است. این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - اتاق از سال گذشته تا به امروز فعالیت‌های زیادی در راستای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - همکاری تیم‌های ایرانی و خارجی انجام داده است.  اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان اکنون بیش از ۲۵۰۰ عضو دارد و استارتاپ‌ها می‌توانند از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نوشهر استان مازندران - خدمات تخفیفی و ویژه‌ای برای حق عضویت سالانه در این اتاق دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone