تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13133.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گزارش ترندفورس از وضعیت بازار موبایل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰: اپل در صدر

«ترندفورس» (TrendForce)، گزارش فصلی خود از وضعیت بازار موبایل را منتشر کرد. طبق این گزارش، اپل با فروش ۷۷.۶ میلیون دستگاه موبایل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰، جلوتر از سامسونگ، بزرگترین فروشنده موبایل در بازه ...

«ترندفورس» (TrendForce)، گزارش فصلی خود از وضعیت بازار موبایل را منتشر کرد. طبق این گزارش، اپل با فروش ۷۷.۶ میلیون دستگاه موبایل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰، جلوتر از سامسونگ، بزرگترین فروشنده موبایل در بازه یاد شده بوده است.

اوپو و شیائومی به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران - ترتیب در رده سوم و چهارم، هواوی، رده پنجم و ویوو در رده ششم جدول بزرگترین فروشندگان موبایل در فصل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران - چهارم ۲۰۲۰ از نظر ترندفورس قرار گرفته‌اند. ۳۶۳.۶ میلیون موبایل در این بازه تولید شده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران - که ۳۰۷ میلیون - تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران - دستگاه از آن‌ها متعلق به شش شرکت نخست جدول است که در مجموع ۸۴ درصد از بازار را تصاحب کرده‌اند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران

به گفته ترندفورس، اپل به لطف عرضه آیفون ۱۲ که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و همچنین اتخاذ سیاست درست در قیمت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران - گذاری، عملکرد بسیار مطلوبی در تعطیلات سال نوی میلادی داشت. از تمام محصولات فروخته شده در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰، ۹۰ درصد مربوط به سری آیفون ۱۲ است. انتظار می‌رود این روال همچنان به قوت خود باقی مانده و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران - بر اساس برآوردها، ۵۴ میلیون دستگاه آیفون تا پایان ماه مارس فروخته شود.

سامسونگ در فصل چهارم سال گذشته میلادی با فروش ۶۷ میلیون دستگاه موبایل پشت سر اپل قرار گرفت. البته پیش‌بینی می‌شود سازنده کره‌ای به لطف سری - تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران - تازه معرفی شده گلکسی S21، فصل قبلی را جبران کرده و در سه ماهه اول ۲۰۲۱ به رتبه اول بازگردد.

اوپو، شیائومی و ویوو جزو شرکت‌هایی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران - هستند که بیشترین سود را از تحریم هواوی برده‌اند. این شرکت‌ها به ترتیب ۵۰، ۴۷ و ۳۱.۵ میلیون موبایل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ فروخته‌اند و انتظار - تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران - می‌رود همچنان جایگاه خود را حفظ کنند، هر چند که کمبود تراشه ممکن است هر سه را تحت تأثیر قرار داده و تا حدی بر سودآوری تأثیر منفی بگذارد.

هواوی در بازه یاد شده تنها - تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران - ۳۴.۵ میلیون دستگاه موبایل به فروش رسانده که کاهش ۲۱ درصدی را نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل نشان می‌دهد. ترندفورس پیش‌بینی می‌کند که اگر تحریم‌های هواوی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران - همچنان پابرجا باشند، - تعمیرات یخچال سینجر در شهر چمستان استان مازندران - فروش موبایل‌های این شرکت با تمام شدن قطعات انبار شده بیش از پیش کاهش یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone