تعمیرات یخچال هایر در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13445.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پوکو از لوگو و نماد تبلیغاتی جدید خود رونمایی کرد

پوکو که یکی از محبوب‌ترین برندهای موبایل در بازار میان‌رده محسوب می‌شود به تازگی از لوگو و شخصیت تبلیغاتی جدیدی برای بخش هند خود رونمایی کرد. این شرکت همچنین از عبارت تبلیغاتی جدید خود تحت عنوان ...

پوکو که یکی از محبوب‌ترین برندهای موبایل در بازار میان‌رده محسوب می‌شود به تازگی از لوگو و شخصیت تبلیغاتی جدیدی برای بخش هند خود رونمایی کرد. این شرکت همچنین از عبارت تبلیغاتی جدید خود تحت عنوان Made of Mad (ساخته شده از جنون) یاد کرد.

شخصیت تبلیغاتی جدید این کمپانی که شبیه ترکیبی از ایموجی‌ها است، در لوگوی شرکت هم حضور دارد. کمپانی پوکو عنوان می‌کند با انجام این تغییر تمایل دارد واژه جنون را دوباره تعریف کند، به همین دلیل ایموجی استفاده شده در این لوگو ظاهری عصبانی و شرور دارد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر امیرکلا استان مازندران

پوکو در سال ۲۰۱۸ کار خود - تعمیرات یخچال هایر در شهر امیرکلا استان مازندران - را به - تعمیرات یخچال هایر در شهر امیرکلا استان مازندران - عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی آغاز کرد. این برند سال گذشته مستقل شد و اکنون فعالیت‌های خود را به صورت جداگانه انجام می‌دهد. با این وجود، علی رغم اصرار این شرکت به استقلال، پوکو همچنان از سخت‌افزارهای گوشی‌های شیائومی - تعمیرات یخچال هایر در شهر امیرکلا استان مازندران - استفاده می‌کند و چندین گوشی این کمپانی با نام تجاری شیائومی ثبت شده است. گوشی POCO M3 تنها یک - تعمیرات یخچال هایر در شهر امیرکلا استان مازندران - نمونه از محصولاتی است که با نام تجاری شیائومی عرضه شده است.

در این لوگو - تعمیرات یخچال هایر در شهر امیرکلا استان مازندران - توجه زیادی به حرف O شده است و این - تعمیرات یخچال هایر در شهر امیرکلا استان مازندران - حرف به تنهایی مانند یک ایموجی در وسط لوگو قرار گرفته. هاله روی سر این ایموجی نشان دهنده نوعی حس خوب به دیگران است. با توجه به اینکه پوکو عبارت تبلیغاتی جدید Made of Mad را برای خود انتخاب کرده‌ است، شاخ‌های این ایموجی می‌تواند به جنبه‌های شرورانه و شیطنت آمیز آن اشاره داشته باشد.

تغییر هویت بصری در بین شرکت‌های حوزه فناوری - تعمیرات یخچال هایر در شهر امیرکلا استان مازندران - مفهوم بیگانه‌ای تلقی نمی‌شود و بسیاری از کمپانی‌ها چنین تصمیم مشابهی را برای ارتباط بهتر با مخاطبان خود انجام داده‌اند. اولین محصولی که انتظار می‌رود از این طرح‌های جدید استفاده کند، گوشی Poco X3 Pro است که در ماه مارس معرفی خواهد شد. هنوز مشخصات زیادی از این گوشی منتشر نشده است اما شایعاتی که از این موبایل به گوشی می‌رسد - تعمیرات یخچال هایر در شهر امیرکلا استان مازندران - حاکی از آن است که با یک گوشی میان‌رده 4G و مشابه Poco - تعمیرات یخچال هایر در شهر امیرکلا استان مازندران - X3 مواجه خواهیم شد.

طبق اعلام مرکز تحقیقاتی Counterpoint Research کمپانی پوکو در حال حاضر سومین برند بزرگ گوشی از نظر میزان فروش آنلاین در کشور هند محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone