تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24323.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوشی اقتصادی آنر پلی 3 با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

در کنار آنر 20S که دیروز به عنوان میان رده ای با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد، گوشی دیگری به نام آنر پلی 3 هم رونمایی شده است. این محصول در رده قیمتی اقتصادی قرار ...

در کنار آنر 20S که دیروز به عنوان میان رده ای با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شد، گوشی دیگری به نام آنر پلی 3 هم رونمایی شده است. این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - محصول در رده قیمتی اقتصادی قرار می گیرد اما دوربین پیشرفته و باتری پرظرفیتی دارد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

مهم ترین ویژگی آنر پلی 3 دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است که به لنزی با ضریب اف 1.8 مجهز شده. در کنار دوربین اصلی، سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض 120 درجه را هم می بینیم. سنسور عمق سنج هم این ماژول دوربین سه گانه را تکمیل می کند. دوربین سلفی این دستگاه 8 مگاپیکسلی بوده و داخل حفره ای در گوشه بالای نمایشگر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جای گرفته است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

نمایشگر آنر پلی 3 با ابعاد 6.39 اینچ از نوع IPS LCD بوده و رزولوشنی برابر با 1560×720 پیکسل دارد. این نمایشگر با روکش ضدخش آلومینوسیلیکات - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - محافظت می شود که البته سازنده آن مشخص نیست. به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گفته سازنده، - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی به 90 درصد می رسد. آنر توانسته اندازه حفره داخل صفحه را 30 درصد کاهش داده و قطر آن را به 4.5 میلیمتر برساند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

آنر پلی 3 از چیپست Kirin 710F بهره می برد که چهار هسته قدرتمند کورتکس A73 - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و چهار هسته کم مصرف کورتکس A53 همراه با پردازشگر Mali-G51 MP4 در آن تعبیه شده اند. مدل پایه این گوشی با 4 گیگابایت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود، اما می توانید مدل های دیگری با 6 گیگابایت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را خریداری کنید. امکان افزایش حافظه با کارت میکرو اس دی هم در این دستگاه وجود دارد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

باتری پرظرفیت 4000 میلی آمپر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ساعتی آنر پلی 3 حداکثر با توان 10 وات شارژ می شود. بدین ترتیب حدود 2 ساعت و نیم زمان برای شارژ کامل آن نیاز خواهید داشت. همچنین متأسفانه خبری از درگاه USB-C در این گوشی نیست و باید از درگاه ماقبل تاریخ میکرو USB استفاده کنید.

قیمت مدل پایه آنر پلی 3 با ترکیب 4/64 حدود 140 دلار تعیین شده و مدل های دیگر با ترکیب 4/128 - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یا 6/64 هم حدود 180 دلار قیمت دارند. بدین ترتیب شاهد یکی از ارزان قیمت ترین موبایل های دنیا با دوربین 48 مگاپیکسلی هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone