🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16271.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چگونه در فتوشاپ متن سه بعدی بسازیم؟

فتوشاپ قابلیت‌های متنوعی دارد و با استفاده از آن متن هم می‌توانید بسازید. در این مطلب می‌خواهیم ساخت متن سه بعدی در فتوشاپ را به شما آموزش دهیم. در گذشته نه چندان دور عینک‌های سه ...

فتوشاپ قابلیت‌های متنوعی دارد و با استفاده از آن متن هم می‌توانید بسازید. در این - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - مطلب می‌خواهیم ساخت متن سه بعدی در فتوشاپ را به شما آموزش دهیم.

در گذشته نه چندان دور عینک‌های سه بعدی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - قرمز و آبی رنگ در بازار محبوبیت بالایی داشتند و البته امروزه هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این عینک‌ها می‌توانید محتوا را به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - صورت سه بعدی مشاهده کنید. اگر می‌خواهید یک متن سه بعدی کلاسیک با افکت قرمز و آبی ایجاد کنید، فتوشاپ - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - چنین قابلیتی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در فتوشاپ قابلیت‌های متنوعی وجود دارد و با آن می‌توانید کارهای مختلفی مانند سفید کردن دندان‌ها، ترکیب تصاویر یا جابجایی چهره را انجام دهید. ساخت متن سه بعدی در فتوشاپ هم به لطف گزینه‌های Blending ساده است. پس از ساخت متن سه بعدی در فتوشاپ می‌توانید به نسخه‌های مختلف آن دسترسی پیدا کنید و به گونه‌ای آن را شخصی‌سازی کنید.

شما می‌توانید چنین افکتی را با رنگ‌های دیگری نیز ایجاد کنید. تصویر زیر نتیجه نهایی ساخت متن سه بعدی در فتوشاپ است:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

 

در این مقاله از فتوشاپ ۲۰۲۰ استفاده شده اما می‌توانید از نسخه‌های دیگر هم استفاده کنید.

نحوه ساخت متن سه بعدی در فتوشاپ

برای شروع کار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - یک پروژه جدید با پس زمینه سفید ایجاد و در آن یک متن مشکی رنگ مانند MOVIE NIGHT ایجاد کنید. برای بهترین نتیجه از رنگ سفید برای پس زمینه و مشکی برای متن استفاده کنید.

در حالی که می‌توانید از هر فونتی برای ساخت متن سه بعدی در فتوشاپ استفاده کنید، ما می‌خواهیم یک افکت سه بعدی آبی و قرمز مشابه با فیلم‌های ترسناک ایجاد - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - کنیم. در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - همین راستا به سراغ «CC Monster Mash» از فونت‌های ادوبی می‌رویم:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

مرحله اول: ایجاد دو کپی از متن

کار خود را با ایجاد دو کپی از متن آغاز می‌کنیم که یکی از آن‌ها برای رنگ قرمز در افکت سه بعدی و دیگری برای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - رنگ آبی کارایی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - دارد. در پنل لایه‌ها، لایه خود را انتخاب کنید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

آن را به سمت پایین و درون آیکون Add New Layer در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - بخش پایینی پنل بکشید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

در ادامه روی کپی که در بالای لایه اصلی ظاهرا می‌شود، کلیک کنید و آن را به سمت آیکون Add New Layer بکشید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

حالا ما به لایه اصلی و دو کپی از آن دسترسی داریم که در بالای لایه اصلی قرار گرفته‌اند:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

مرحله دوم: گزینه‌های Blending فتوشاپ را باز کنید

ما از دومین کپی برای افزودن رنگ قرمز به افکت و از کپی اول برای افزودن رنگ آبی استفاده می‌کنیم. با انتخاب کپی دوم، روی آیکون fx در پایین پنل لایه‌ها کلیک کنید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

در ادامه گزینه Blending Options را از بالای فهرست انتخاب کنید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

مرحله سوم: کانال قرمز را خاموش کنید

در این هنگام استایل لایه‌ها باز می‌شود و در بخش Advanced Blending یک گزینه به نام Channels با سه کادر انتخابی G ،R و B - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - به چشم می‌خورد. این گزینه‌ها، کانال‌های رنگ‌های قرمز، سبز و آبی هستند که با ترکیب یکدیگر، تمام رنگ‌ها را در فتوشاپ می‌سازند.

به صورت پیش فرض تمام این کانال‌ها فعال هستند که بطور معمول به آن‌ها نیاز داریم. با این حال اگر به آن‌ها در لایه فعال نیاز نداشته باشیم، می‌توانیم غیرفعالشان کنیم و با اینکار افکت سه بعدی ایجاد می‌کنیم:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

به علت اینکه در حال کار با متن مشکی در پس زمینه سفید هستیم، کانال‌های برخلاف انتظار شما باید خاموش شوند. برای مثال برای افزودن رنگ قرمز - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - به افکت سه بعدی، باید کانال قرمز را غیرفعال کنید و اجازه دهید کانال‌های سبز و آبی فعال باقی بمانند:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

زمانی که اینکار را انجام دادید، باکس مربوط به استایل لایه را ببندید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

مرحله چهارم: ابزار Move را انتخاب کنید

اگرچه کانال رنگ قرمز را خاموش کرده‌ایم، اما تا زمانی که متن را به سمت چپ یا راست حرکت ندهیم، اتفاقی رخ نخواهد داد. - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - برای حرکت دادن متن، ابزار Move یا حرکت را از نوار ابزار انتخاب کنید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

مرحله پنجم: حالت View را روی ۱۰۰ درصد تنظیم کنید

قبل از حرکت متن، به سراغ منوی View در نوار منو بروید و از انتخاب گزینه ۱۰۰ درصد برای زوم مطمئن شوید. اینکار به شما - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - اجازه می‌دهد هربار متن را به اندازه یک پیکسل به سمت راست یا چپ تکان دهید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

مرحله ششم: متن را به سمت چپ حرکت دهید

در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - ادامه از کلید جهت‌نمای چپ - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - کیبورد برای حرکت دادن متن استفاده کنید. با هربار فشردن این کلید، متن به اندازه یک پیکسل به سمت چپ حرکت می‌کند. اگر می‌خواهید با هربار فشردن این کلید متن به اندازه ۱۰ پیکسل جابجا شود، همزمان با فشردن کلید سمت چپ، کلید Shift را هم نگه دارید.

با اینکار - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - متوجه ظهور متن قرمز رنگ در سمت چپ متن اصلی مشکی رنگ می‌شوید. - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - می‌توانید به اندازه‌ای که می‌خواهید متن قرمز را جابجا کنید، برای مثال در اینجا این متن به اندازه ۳۰ - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - پیکسل به سمت چپ حرکت کرده. میزان حرکت متن - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - را بخاطر بسپارید چرا که کپی اول را به همان اندازه اما در جهت مخالف حرکت می‌دهیم:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندرانمرحله هفتم: اولین کپی متن را انتخاب کنید

دوباره به سراغ پنل لایه‌ها بروید و روی کپی اول کلیک کنید. این کپی در بالای متن اصلی قرار دارد:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

مرحله هشتم: گزینه‌های Blending را باز کنید

در ادامه روی آیکون fx کلیک کنید:تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

 

دوباره برای باز شدن بخش استایل لایه روی Blending - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - Options کلیک کنید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

مرحله نهم: کانال‌های سبز و آبی را خاموش کنید

اگرچه ما به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - دنبال افکت سه بعدی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - قرمز و آبی رنگ هستیم، اما می‌خواهیم به تصویر رنگ فیروزه‌ای اضافه کنیم. برای اینکار کانال قرمز را فعال نگه دارید اما کانال‌های رنگ سبز و آبی را خاموش کنید. شاید این گزینه‌ها مخالف انتظار شما باشند اما دوباره یادآوری می‌کنیم که در حال کار روی متن مشکی رنگ در پس زمینه سفید هستیم:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

در ادامه با کلیک روی گزینه OK، بخش استایل لایه را ببندید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

مرحله دهم: متن را به سمت راست حرکت دهید

با فعال - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - بودن ابزار Move در نوار ابزار، کلید جهت‌نما سمت راست کیبورد را فشار دهید تا متن به اندازه یک پیکسل به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - سمت راست حرکت کند. اگر همزمان با فشردن این کلید، Shift را هم نگه دارید، متن به اندازه ۱۰ پیکسل به سمت راست حرکت می‌کند. همانند دومین کپی متن، ما کپی اول را هم به اندازه ۳۰ پیکسل به سمت راست منتقل می‌کنیم.

در این لحظه در سمت راست متن شاهد نمایش رنگ فیروزه‌ای خواهیم بود که همراه با رنگ مشکی و قرمز، افکت سه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - بعدی قدیمی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - را در اختیار ما قرار می‌دهد:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

تنها با چند قدم ساده بالا توانستیم یک متن سه بعدی در فتوشاپ بسازیم، با این حال می‌توانیم آن را شخصی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - سازی کنیم که در ادامه تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

متن اصلی را خاموش کنید

با انجام تمام مراحل بالا به خوبی توانستیم یک متن سه بعدی در فتوشاپ بسازیم، اما می‌خواهیم در آن تغییراتی ایجاد کنیم. یکی از این راه‌ها، خاموش کردن لایه اصلی با کلیک روی آیکون چشم در کنار آن در پنل لایه‌ها است:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

با اینکار تمرکز بیشتر روی رنگ‌های قرمز و فیروزه‌ای قرار می‌گیرد و رنگ مشکی در نواحی همپوشانی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - قرمز - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - و فیروزه‌ای ظاهر می‌شود. برای اینکه تصویر مناسبتر شود، شاید مجبور شوید با کلیدهای جهت‌نمای کیبورد محل آن‌ها را تغییر دهید. برای مثال در تصویر زیر لایه‌های آبی و فیروزه‌ای بهم نزدیکتر شده‌اند:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

تغییر رنگ‌ها در افکت

یکی دیگر از تغییراتی که می‌توان پس از ساخت متن سه بعدی در فتوشاپ انجام داد، تغییر رنگ است. شما همچنان باید از رنگ‌های متضاد استفاده کنید، اما بجای قرمز و فیروزه‌ای می‌توانید به سراغ ترکیب سبز و سرخابی یا ارغوانی روشن (Magenta) بروید.

قدم اول: رنگ قرمز را به سبز تغییر دهید

در لایه پنل‌ها، دوبار روی آیکون Blending Options در بالاترین لایه کلیک کنید. اگر این آیکون را - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - نمی‌بینید، در یک ناحیه خاکستری رنگ - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - خالی دوبار کلیک - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - کنید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

در باکس استایل لایه، با روشن کردن لایه‌های قرمز و آبی و خاموش کردن لایه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - سبز، متن قرمز را به سبز تغییر دهید. روی گزینه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - OK کلیک کنید تا این باکس بسته شود. حالا رنگ قرمز در افکت سه بعدی ما به سبز تغییر می‌کند:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

مرحله دوم: رنگ فیروزه‌ای را به سرخابی تغییر دهید

به پنل لایه‌ها برگردید و دوبار روی آیکون Blending Options یا یک فضای خالی خاکستری - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - رنگ در لایه اولین - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - کپی که مسئول رنگ فیروزه‌ای است، کلیک کنید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

در ادامه برای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - تغییر رنگ فیروزه‌ای به سرخابی، کانال‌های قرمز و آبی را خاموش کرده و سبز را روشن کنید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - نهایت روی گزینه OK کلیک کنید تا باکس مربوط به استایل لایه بسته شود.

حالا به یک افکت سه بعدی با رنگ‌های سبز و سرخابی دست پیدا می‌کنید:

تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران

با انجام - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - مراحل بالا در کنار ساخت متن سه بعدی در فتوشاپ به سبک کلاسیک یا - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - مشابه فیلم‌های - تعمیرات جارو برقی سام در شهر رویان استان مازندران - ترسناک قدیمی، می‌توانید آن را شخصی‌سازی هم کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام وقت بخیر آیا هندومرز رویان هم تعمیر جارو برقی سام VC8025 هم دارید؟
پاسخ: بله در هندومرز شهر رویان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone