🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14386.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی تب S7 لایت سامسونگ با فناوری شارژ سریع ۴۴ وات معرفی می‌شود

انتظار می‌رود سامسونگ تبلت گلکسی تب S7 لایت خود را در سه مدل با پشتیبانی از شبکه ۴G، ۵G و وای‌فای عرضه کند. اکنون مستندات مربوط به دریافت گواهی 3C چین نشان می‌دهد که نسخه ...

انتظار می‌رود سامسونگ تبلت گلکسی تب S7 لایت خود را در سه مدل با پشتیبانی از شبکه ۴G، ۵G و وای‌فای عرضه کند. اکنون مستندات مربوط به دریافت گواهی 3C چین نشان می‌دهد که نسخه ۴G و وای‎‌فای این تبلت‌ها از فناوری شارژ سریع ۴۴ وات پشتیبانی می‌کنند.

به لطف افزایش شدید میزان تقاضا در زمان شیوع ویروس کرونا سامسونگ در سال گذشته توانست در جایگاه دومین فروشنده بزرگ تبلت در جهان قرار گیرد. انتظار می‌رود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قزوین استان زنجان - این شرکت طی چند ماه آینده دو تبلت جدید از جمله گلکسی تب A7 و گلکسی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قزوین استان زنجان - تب S7 را روانه بازار کند. رندر و برخی مشخصات تبلت اقتصادی گلکسی تب S7 لایت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قزوین استان زنجان - پیش از این فاش شده بود و اکنون ویژگی دیگری از این دستگاه عنوان شده است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قزوین استان زنجان

پیش از این به نظر می‌رسید که تبلت جدید سامسونگ با سرعت شارژ ۱۵ یا ۲۵ وات عرضه شود اما سرعت ۴۴ وات برای این تبلت جالب توجه است. با توجه به تصاویر و مشخصاتی که پیش از این منتشر شده بود، انتظار می‌رود که تبلت آینده کره‌ای‌ها به همراه نمایشگر ۱۲.۴ اینچی با رزولوشن QHD+، پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G، حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود.

البته طبق اطلاعات ارائه شده از سوی 3C چین به نظر می‌رسد که سامسونگ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قزوین استان زنجان - تبلت‌های خود را با آداپتورهای ۱۵ وات عرضه خواهد کرد و کاربران برای شارژر سریعتر دستگاه‌های خود باید یک شارژر ۴۴ وات تهیه کنند. هنوز مشخص نیست که مدل ۵G - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قزوین استان زنجان - این تبلت به همراه چه شارژری وارد بازار خواهد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قزوین استان زنجان - شد.

در تصاویری که به تازگی از این تبلت ارائه شده به نظر می‌رسد سامسونگ برای قلم این تبلت دو محفظه متفاوت در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قزوین استان زنجان - نظر گرفته که یکی از آن‌ها در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قزوین استان زنجان - داخل کیف کلاسوری و دیگری در نزدیک سنسور دوربین قرار دارد. همچنین در این تصاویر نسخه ۵G تبلت گلکسی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قزوین استان زنجان - تب S7 لایت به رنگ صورتی مشاهده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone