🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14381.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

صفحه پشتیبانی گلکسی A52 5G سامسونگ پیش از عرضه رسمی رویت شد

پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی رسمی، صفحه پشتیبانی گوشی گلکسی A52 ۵G در وب‌سایت سامسونگ در هند فعال شده است. هرچند نام این گوشی هنوز در این صفحه دیده نمی‌شود اما شماره مدل SM-A526B ...

پیش از فرا رسیدن موعد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان - رونمایی رسمی، صفحه پشتیبانی گوشی گلکسی A52 ۵G در وب‌سایت سامسونگ در هند فعال شده است. هرچند نام این گوشی هنوز در این صفحه دیده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان - نمی‌شود اما شماره مدل SM-A526B که در وب‌سایت قابل مشاهده است. این شماره مدل منتسب به گوشی هوشمند گلکسی A52 ۵G است.

سامسونگ امسال چند گوشی میان رده از خانواده گلکسی مانند F62، M42 ۵G، گلکسی A52 و گلکسی A72 را در هند عرضه کرده است و به نظر می‌رسد به زودی نسخه ۵G گوشی گلکسی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان - A52 نیز در بازار هند عرضه شود. گوشی گلکسی A52 ۵G پیش از این در بازار جهانی عرضه شده بود و در چند روز گذشته اخباری درباره عرضه آن در بازار هند به گوش می‌رسد. نسخه 4G این گوشی در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان - حال حاضر برای بازار هند عرضه شده است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان

نسخه ۵G و ۴G گوشی گلکسی A52 از نظر نمایشگر و چیپست - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان - تفاوت‌های عمده‌ای با یکدیگر دارند. گلکسی A52 ۵G - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان - از چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۹ بهره می‌برد و برای اتصال به شبکه ۵G به مودم X52 کوالکام مجهز شده است. این گوشی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان - در دو نسخه با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی گلکسی A52 ۵G سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد با وضوح Full HD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد بود. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی ماژول دوربین چهارگانه این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان - گوشی را تشکیل می‌دهند. همچنین درست - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان - مانند نسخه ۴G یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

ظرفیت باتری گلکسی A52 ۵G سامسونگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان - مشخصات قابل توجه گوشی می‌توان به استاندارد IP67 (مقاوم در برابر نفوذ آب و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان - گرد و غبار)، سنسور اثر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گرگان استان گلستان - انگشت زیر نمایشگر و سیستم صدای دالبی اتموس اشاره کرده. قیمت این گوشی در هند بین ۳۶۰ تا ۴۷۶ دلار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone