🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14375.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

واکنش مخابرات به افزایش شکایت‌ها: بعضی مشتریان، سایر شرکت‌ها را با نام مخابرات می‌شناسند

شرکت مخابرات در پاسخ به گزارش روز دوشنبه رگولاتوری مبنی بر افزایش شکایات از این شرکت، جوابیه‌ای صادر کرد و نسبت به بعضی مسائل شفاف‌سازی‌هایی را انجام داد. این شرکت ادعا کرد که افزایش شکایات ...

شرکت مخابرات در پاسخ به گزارش روز دوشنبه رگولاتوری مبنی بر افزایش شکایات از این شرکت، جوابیه‌ای صادر کرد و نسبت به بعضی مسائل شفاف‌سازی‌هایی را انجام - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - داد. این شرکت ادعا کرد که افزایش شکایات ارتباط مستقیمی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - به مخابرات ندارد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - و برخی از مشتریان تصور می‌کنند تمامی ارائه دهندگان اینترنت (شرکت‌های FCP) و مشکلاتشان به مخابرات - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - مربوط است.

«محمدرضا بیدخام» روابط عمومی مخابرات ایران با اشاره به گزارش رگولاتوری که در آن اعلام شده سهم شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات از ۳۴ درصد در سال ۹۸ به بیش از ۴۲ درصد در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده، تاکید داشت این مساله به استفاده چندین برابری اینترنت توسط مردم در ایام کرونا مرتبط است:

«سؤالات و مشکلات کاربران هم به تبع این افزایش مصرف از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - اینترنت بیشتر شده. به همین خاطر تماس با درگاه ۱۹۵ به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - عنوان مرجع ارتباطی مورد اطمینان در درگاه‌های ارتباطی شرکت مخابرات افزایش پیدا کرده است.»

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان

بیدخام در همین رابطه گفت: «در راستای همین افزایش مصرف و استفاده، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - با توجه به اینکه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - چه در حوزه تلفن ثابت و چه در حوزه دیتا، شرکت مخابرات ایران نقش زیرساختی را بر عهده دارد، در بسیاری از موارد با توجه به موضوع پیش گفته، این مطلب منتقل شده اساسا ارتباط مستقیم با مخابرات نداشته و به دلیل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - بی‌اطلاعی مشتریان سایر FCPها و اپراتور‌های - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - تلفن همراه به عنوان مورد مخابرات مطرح می‌شود.»

وی در ادامه گفت: «یعنی بسیاری از مشتریان سایر اپراتور‌ها و شرکت‌های ارتباطی خصوصی دیگر، چه به صورت سهوی یا به علت راهنمایی اشتباه دیگر مراکز تماس شرکت ها، مورد را در سامانه ۱۹۵ به اسم مخابرات ثبت می‌کنند که طبیعتا باتوجه به مطلب پیش گفته، به احتمال زیاد مربوط به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - اپراتور‌های دیگر FCP - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - است.»

بیدخام در ادامه صحبت‌هایش گفت که بسیاری از مشتریان حتی کل ساختار وزارت ارتباطات و دیگر اپراتور‌ها را به نام کلی مخابرات می‌شناسند و به نظر می‌رسد تغییراتی در سامانه ۱۹۵ لازم است که شکایات از مخابرات با شکایت‌های دیگر از وزارت ارتباطات و اپراتورهای دیگر، به صورتی روشمند تفکیک شود.

سخنگوی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - شرکت مخابرات همچنین به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - دیگر مشکلاتی که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - بر مسائل اقتصادی شرکت مخابرات ایران - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - لطمه وارد کرده‌اند اشاره کرد. مواردی مانند افزایش سرقت کابل‌های مخابراتی و یا عدم اصلاح تعرفه‌های تلفن ثابت که با وجود افزایش هزینه‌ها، پانزده سال - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - است افزایشی نداشته است. او تمامی این موارد در کنار نکاتی که پیش‌تر ذکر کرده از مصائب اقتصادی شرکت مخابرات می‌داند.

از سوی مقابل وزیر ارتباطات در ماه‌های اخیر و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سبزوار استان خراسان - پس از تغییر مدیرعامل مخابرات، چندین بار در سخنرانی‌های خود با اشاره به همین گلایه‌های شرکت مخابرات، تاکید کرده که مخابرات باید به جای افزایش قیمت، مدل درآمدزایی خود را تغییر دهد و سوء مدیریت را ریشه‌کن کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شباروز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب شهرک جهاد سبزوار سرویس کار لباسشویی الجی دارید
پاسخ: بله در شهرک جهاد شهر سبزوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone