🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14377.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شایعه: گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالا ۱۲ مردادماه با قیمت حدود ۱۰۰۰ دلار از راه می‌رسد

حساب کاربری به نام «Max Jambor» با انتشار توییتی ادعا می‌کند گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ 5G سامسونگ تابستان امسال و در تاریخ ۱۲ مردادماه با قیمتی بین ۹۹۰ تا ۱۱۹۹ دلار از راه می ...

حساب کاربری به نام «Max Jambor» با انتشار توییتی ادعا می‌کند گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ 5G سامسونگ تابستان امسال و در تاریخ ۱۲ مردادماه با قیمتی بین ۹۹۰ تا ۱۱۹۹ دلار از راه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر لنگرود استان گیلان - می رسد.

چند روز پس از اینکه رندرهای نهایی گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر لنگرود استان گیلان - منتشر شدند، حالا شایعاتی در مورد کاهش قیمت احتمالی این گوشی شنیده می‌شود که با این وجود به نظر می‌رسد گوشی‌ تاشو سامسونگ، دیگر از پرچمداران سنتی این شرکت گرانتر نخواهد بود.

این توییت در حالی  منتشر شده که گلکسی زد فلیپ اصلی در اوایل سال گذشته با قیمت ۱۳۸۰ دلار عرضه شد. چند ماه پس از آن گلکسی زد فلیپ ۵G با قیمت ۱،۴۴۹ دلار وارد بازار شد، اگرچه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر لنگرود استان گیلان - قیمت آن در حال حاضر به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر لنگرود استان گیلان - ۱،۱۹۹ دلار کاهش یافته است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر لنگرود استان گیلان

علاوه بر اطلاعات مربوط به قیمت، در این گزارش به تاریخ ۱۲ مرداد اشاره شده است اما دقیقا مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ را در این تاریخ عرضه یا معرفی کند. البته با توجه به گزارش‌های اخیر، احتمال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر لنگرود استان گیلان - زیادی وجود دارد که این تاریخ به زمان عرضه گوشی مربوط شود.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ با پردازنده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر لنگرود استان گیلان - اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز روانه بازار شود. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر ثانویه ۱.۴ استفاده خواهد کرد که می‌تواند پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را بطور کامل نشان دهد.

از نظر طراحی، گلکسی زد فلیپ تقریبا از گوشی «پیکسل ۲ ایکس ال» شرکت گوگل الهام گرفته است و شایعه شده که سامسونگ این نوبایل جدید را در هشت ترکیب رنگ شامل بنفش، سبز، بژ، خاکستری، آبی تیره، صورتی روشن و سفید عرضه خواهد کرد.

البته - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر لنگرود استان گیلان - هنوز به صورت مقطعی مشخص نیست که سامسونگ واقعا قصد دارد گوشی تاشو - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر لنگرود استان گیلان - جدید خود را با قیمت ارزان‌تری نسبت به نسل قبل خود عرضه کند یا خیر و باید دید در ادامه کاربران باید منتظر چه دستگاهی با چه قیمتی باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone