🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14374.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

دادگاه اپیک گیمز از تنش‌ها میان اپل و فیسبوک در سال ۲۰۱۱ پرده برداشت

ایمیل‌های رد و بدل شده بین مدیران اپل و فیسبوک در دادگاه میان اپل و اپیک گیمز روی کار آمده و نشان می‌دهد که دعوای میان این دو غول دنیای فناوری حداقل از سال ۲۰۱۱ ...

ایمیل‌های رد و بدل شده بین مدیران اپل و فیسبوک در دادگاه میان اپل و اپیک گیمز روی کار آمده و نشان می‌دهد که دعوای میان این دو غول دنیای فناوری - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تایباد استان خراسان - حداقل از سال ۲۰۱۱ وجود داشته است.

این روزها - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تایباد استان خراسان - کمتر کسی است که از درگیری میان اپل و فیسبوک بی‌خبر باشد، ولی ایمیل‌هایی که در دادگاه اپل و اپیک گیمز ارائه شده نشان می‌دهد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تایباد استان خراسان - که غول - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تایباد استان خراسان - شبکه‌های اجتماعی و سازنده آیفون از حدود یک دهه پیش با هم درگیری داشتند. «اسکات فورستال» در مجموعه ایمیلی به تاریخ ژوئیه ۲۰۱۱ میان خودش، استیو جابز و «فیل شیلر» گفته بود با «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک درباره اپلیکیشن این شرکت روی آیپد حرف زده است.

فورستال به زاکربرگ اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تایباد استان خراسان - بود که برنامه آیپد فیسبوک نباید «اپ توکار» داشته باشد. ولی مدیرعامل فیسبوک اعتقاد داشت که اپ‌های توکار بخشی از تجربه کلی این شبکه اجتماعی هستند و در نتیجه مردد شده بود که همچنان نسخه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تایباد استان خراسان - آیپد اپ فیسبوک را منتشر کند یا نه. این شرکت در آن زمان می‌خواست فیسبوک را به پلتفرمی برای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های کوچک‌تر تبدیل کند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تایباد استان خراسان

مارک زاکربرگ از اپل خواسته بود به نحوی با آن‌ها کنار بیایند. به گفته فورستال، زاکربرگ پذیرفته بود که برخی از اپ‌های داخل برنامه فیسبوک را حذف کند و دیگر اپ‌های شخص ثالث را به‌صورت توکار در وب نمایش ندهد. ولی از آن سو می‌خواست کاربران بتوانند در فید اخبار در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تایباد استان خراسان - رابطه با اپ‌های توکار مطلب بنویسند و با تپ کردن روی لینک این اپ‌ها به برنامه بومی، اپ استور یا مرورگر سافاری منتقل شوند. با این حال، فورستال با درخواست زاکربرگ موافقت نکرده بود و جابز هم از این تصمیم حمایت کرد.

سه روز بعد فورستال اعلام کرد که فیسبوک پیشنهاد اپل را نپسندیده است. در نهایت فیل شیلر هم با درخواست زاکربرگ مخالفت کرد. اما اپ آیپد فیسبوک در هر حال منتشر شد و روی اپ استور قرار گرفت.

با این همه، به نظر می‌رسد که دعوای اپل و فیسبوک از همان زمان آغاز شده بود و حالا با عرضه قابلیت App Tracking Transparency در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تایباد استان خراسان - iOS - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تایباد استان خراسان - به اوج خود رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کی بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
حالتون خوبه؟ منطقه میدان وحدت تایباد اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در میدان وحدت شهر تایباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone