🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37813.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

عضو فراکسیون ولایی: تلگرام اوایل اردیبهشت مسدود می‌شود؛ احتمال فیلتر اینستاگرام و واتس اپ

یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه تلگرام از اوایل اردیبهشت ماه بسته می‌شود، تاکید کرده که دیگر پیام‌رسان‌های خارجی هم در صورت نپذیرفتن قوانین کشورمان بسته خواهند شد. «ابوالفضل ابوترابی» اعلام ...

یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه تلگرام از اوایل اردیبهشت ماه بسته می‌شود، تاکید کرده که دیگر پیام‌رسان‌های خارجی هم در صورت نپذیرفتن قوانین کشورمان بسته خواهند شد. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - «ابوالفضل ابوترابی» اعلام کرده که چهار پیام‌رسان خارجی قوانین ایران را پذیرفته‌اند و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اعلام آمادگی داشته‌اند.

ابوترابی، در توضیح جلسه امروز فراکسیون - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نمایندگان ولایی با حضور - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - «ابوالحسن فیروزآبادی»، دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت:

«در دنیا، فضای مجازی براساس قوانین کشورها اداره می‌شود و حتما باید مجوز بگیرند. بسیاری از کشورها همچون کره جنوبی، مالزی، روسیه، انگلیس و فرانسه با فضای مجازی مخرب برخورد کرده‌اند. همین چند وقت پیش زاکربرگ به کنگره آمریکا رفت و بازخواست شد. دنیا اجازه نمی دهد که فضای مجازی رها باشد. ما نیز طبق تجربه دنیا بر این موضوع تاکید داریم که باید فضای مجازی در کشورمان حساب شده با مجوز و تحت قوانین جمهوری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اسلامی باشد.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

ابوترابی تاکید داشته که اگر پیام رسان‌های داخلی و خارجی حاضر به رعایت قوانین ایران باشند، می توانند فعالیت داشته باشند به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گفته او بارها به تلگرام پیشنهاد داده شده تا فعالیتش را ذیل قوانین ایران ادامه دهد ولی تلگرام این موضوع را نپذیرفته است:

«بر این اساس طبق شنیده‌ها در آینده نزدیک و احتمالا اوایل اردیبهشت تمامی پیام - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رسان‌های خارجی و در وهله اول تلگرام در صورت عدم پذیرش قوانین کشورمان بسته می شوند. ما نمی خواهیم پیام رسانی را فیلتر کنیم بلکه شرطمان رعایت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قوانین کشورمان است. به همین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دلیل برنامه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - زمان بندی وجود دارد تا بعد از تلگرام سایر پیام رسانها همچون اینستاگرام و واتس آپ در صورت عدم پایبندی به قوانین ایران - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به مرور زمان بسته شوند.»

او اعتقاد دارد که پنج پیام رسان داخلی یعنی گپ، بله، ایتا، سروش و ویسپی از جمله پیام رسانهای داخلی هستند که با بیشترین ظرفیت در اختیار مردم بوده و می توانند تا مرز ۸۵ میلیون نفر را پوشش دهند. بر اساس صحبت‌های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ابوترابی قطعا در آینده نه چندان دور کیفیت آنها با کیفیت پیام رسانهای خارجی همسان می شود.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

موبوگرام و تلگرام طلایی فعلا فیلتر نمی‌شوند

ابوترابی درباره فعالیت نسخه‌های تلگرام داخلی گفت:

«موبوگرام و تلگرام طلایی که تحت لیسانس تلگرام فعالیت می کنند فعلا در فاز بسته شدن قرار ندارند چون آنها داخلی تر بوده و بک‌آپ داخلی دارند. به همین دلیل تصمیمی برای بسته شدن آنها وجود ندارد.
توصیه ما - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به مردم آن است که از همین الان پیام رسان - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داخلی مورد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نظرشان را انتخاب و نصب - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کنند و اعضای کانال‌های تلگرامی‌ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شان را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای حضور در پیام رسانهای داخلی تشویق کنند. چون - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برنامه ریزی برای کوچ از پیام رسان خارجی به داخلی وجود دارد.»

اخیرا تلگرام قوانین کشور زادگاه این برنامه یعنی روسیه را هم نپذیرفت و حاضر به اعطای اطلاعات کاربران به دولت این کشور نشد و در نهایت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با درگیری‌های حقوقی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سرانجام دستور فیلتر شدن این برنامه در روسیه هم صادر شده است. با توجه به اینکه بیشترین کاربران - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این پیام‌رسان را دو کشور روسیه و ایران تشکیل می‌دهند باید دید که سرنوشت نهایی این پیام‌رسان چه خواهد شد و آیا فیلترینگ آن ادامه‌دار خواهد شد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام آیا یک سوالی دارم گنبد کبود مراغه سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در گنبد کبود شهر مراغه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone