🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31598.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ رسماً نمایشگر تعاملی Flip را به ایران آورد

سامسونگ ایران امروز (۳۰ دی ماه) در برج کیان تهران، نمایشگر تعاملی Flip را معرفی کرد. به گفته مدیران بخش سازمانی سامسونگ ایران، Flip از این جهت با نمایشگرهای ساده تفاوت می‌کند که به کاربر ...

سامسونگ ایران امروز (۳۰ دی ماه) در برج کیان تهران، نمایشگر تعاملی Flip را معرفی کرد. به گفته مدیران بخش سازمانی سامسونگ ایران، Flip از این جهت با نمایشگرهای ساده تفاوت می‌کند که به کاربر تمام قابلیت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - ایجاد تعامل با دستگاه و ایده‌پردازی را می‌دهد.

فلیپ یک نمایشگر ۵۵ اینچی با ابعاد ۱۲۵ در ۷۵ سانتی‌متر است که از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - رزولوشن 4K بهره می‌برد و روشنایی تصویر آن نیز به ۳۰۰ نیت می‌رسد. صفحه نمایش لمسی فلیپ با یک قلم که قابلیت نازک و پهن‌ نویسی را - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - در دو سو به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - ارمغان می‌آورد، همراه شده است. همچنین فلیپ این ویژگی را دارد که ۴ ورودی تاچ، نوشتن هم‌زمان برای ۴ نفر ایجاد کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران

نمایش اسناد مختلف از جمله ورد، پاورپوینت، اکسل و PDF از خصوصیات این نمایشگر تعاملی هستند اما مسئله مهم‌تر اتصال ساده ابزارهایی مثل موبایل، لپ‌تاپ و حافظه‌های USB به آن است.

«پیمان‌ علی‌زاده»، مدیر ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - راهکارهای سازمانی سامسونگ ایران در این مراسم عنوان کرد که کاربر می‌تواند لپ‌تاپ خود را به وسیله درگاه HDMI یا به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - شکل بی‌سیم به نمایشگر Flip متصل کند. این در حالی‌است که نمایشگر، از ویژگی Touch Out هم برخوردار بوده و با لمس نمایشگر، برای مثال می‌توان به صفحات بعدی فایل PDFی که از طریق موبایل یا لپ‌تاپ به نمایش درآمده رفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران

علی‌زاده همچنین خبر داد که نمایشگر تعاملی Flip از سیستم‌عامل تایزن استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - می‌کند و بزرگ‌ترین ویژگی این پلتفرم نرم‌افزاری، ترکیب سیستم امنیتی Knox با آن و امنیت بسیار بالای آن است.

«طناز رحیمی»، مدیر بازاریابی واحد راهکارهای سازمانی سامسونگ ایران نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - در این مراسم خبر داد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - که سامسونگ برای توسعه این نمایشگر، سه سال تحقیق و توسعه انجام داده است. در این سه سال، نیازهای گروهی ۷۰۰ نفره از از ایده‌پردازان و طراحان جمع‌آوری شده است تا در نهایت نمایشگر فلیپ، بتواند به عنوان یک محصول کامل، تمام نیازهای مخاطب خود را برآورده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران

به گفته او، دو - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - قشر اصلی یعنی کسب‌وکارهای بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - و همچنین کسب‌وکارهای متوسطی که جلسات زیادی دارند، مخاطبین اصلی این نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - تعاملی خواهند بود. او کاربرد بالای این دستگاه را برای آژانس‌های تبلیغاتی، افرادی که کارهای گرافیکی انجام می‌دهند و همچنین معماران متصور شد.

لازم به اشاره است که نمایشگر تعاملی Flip از ۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس پردازشی ۱.۷ گیگاهرتزی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - و حافظه رم ۳ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - گیگابایتی بهره می‌برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران

رقبای اصلی این محصول، «سرفس هاب» مایکروسافت با قیمت ۹ هزار دلاری و گوگل جم‌بورد با قیمت ۵ هزار دلاری هستند. «فرزین - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - شریعتی»، مدیر ارشد راهکارهای سازمانی سامسونگ ایران در پاسخ به پرسش دیجیاتو مبنی بر قیمت جهانی و قیمت تعیین شده در ایران و همچنین پیش‌بینی استقبال از این محصول با توجه به شرایط اقتصادی موجود، گفت:

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران

«قیمت این محصول همراه با پایه مخصوص که به آن اجازه چرخش ۹۰ درجه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - می‌دهد، حدود ۴ هزار دلار است که در برابر رقبا، قیمتی پایین‌تر دارد. هرچند این قیمت، کشور به کشور تفاوت می‌کند. از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - طرف - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - دیگر باید - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - توجه کرد که این یک محصول برای کاربران عادی نیست و ممکن است - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - خریداران تجاری، راهکارهای دیگری را نیز همراه با این محصول خریداری کنند - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - که تمام این مسائل در قیمت‌گذاری دخیل خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - شد. به همین ترتیب قیمت به شکل عام اعلام نمی‌شود و بر اساس قرارداد بین دو شرکت خواهد بود. اما در نهایت قیمت خرده‌فروشی حدود ۴ هزار دلار است که در داخل کشور هم با توجه به نرخ دلار تبدیل می‌شود.»

«پیمان‌ علی‌زاده»، مدیر ارائه راهکارهای سازمان سامسونگ ایران در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه هدف برای استفاده از پلتفرم تایزن چه بوده است، چراکه همین مسئله استفاده کاربران از نرم‌افزارهای شخص‌ثالث را کاهش می‌دهد و آیا بهتر نبود مانند رقبا از ویندوز یا - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - اندروید استفاده شود تا اکوسیستم کامل‌تری در اختیار کاربر قرار گیرد، گفت:

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران

«ما به واسطه اتصال راحت موبایل و لپ‌تاپ به فلیپ، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بابل استان مازندران - دسترسی را به همه پلتفرم‌های دیگر باز کرده‌ایم. در همین رویداد موبایل اندرویدی و لپ‌تاپ با سیستم عامل ویندوز به راحتی به نمایشگر متصل شدند. iOS هم به راحتی به همین دستگاه متصل می‌شود. در واقع تایزن، پلتفرم سامسونگ برای سطح سیستم عامل در خود دستگاه است اما با اتصال ابزارهای مختلف می‌توان تجربه سایر سیستم‌عامل‌ها را داشت. تایزن پلتفرمی است که امنیت فوق‌العاده بالایی دارد و در حال حاضر، نسخه سوم تایزن در همین نمایشگر استفاده شده که نیاز به پردازنده قدرتمند را هم از بین برده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone