🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  2. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  4. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  5. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21344.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

بزرگترین فروشگاه اینترنتی اندونزی هک شد؛ فروش اطلاعات میلیون‌ها کاربر «توکوپدیا»

بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیکی اندونزی، «توکوپدیا» به تازگی اعلام کرده که در حال بررسی حمله سایبری و ادعای هک اطلاعات میلیون‌ها کاربر خود است. هکر این فروشگاه اینترنتی ادعا کرده که به اطلاعات ۹۱ میلیون ...

بزرگترین پلتفرم - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - تجارت الکترونیکی اندونزی، «توکوپدیا» به تازگی اعلام کرده که در حال بررسی حمله سایبری و ادعای هک اطلاعات میلیون‌ها کاربر خود است. هکر این فروشگاه اینترنتی ادعا کرده که به اطلاعات ۹۱ میلیون کاربر دسترسی دارد.

سخنگوی این فروشگاه در بیانیه‌ای اواخر روز شنبه اعلام کرد:

«ما به این موضوع پی برده‌ایم که هکرها به دنبال سرقت اطلاعات کاربران توکوپدیا بوده‌ایم. با وجود این تلاش، توکوپدیا این اطمینان را به کاربران خود می‌دهد که از اطلاعات حساس مانند پسوردها به علت رمزگذاری، محافظت شده. در حال حاضر ما به تحقیقات خود ادامه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - می‌دهیم و اطلاعات بیشتری برای اشتراک با کاربران نداریم.»

شرکت نظارت بر افشای اطلاعات، «Under the Breach» روز شنبه پستی را در حساب توییتری خود منتشر کرد که اسکرین‌شات‌هایی را نشان می‌دهد که یک فرد ناشناس - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - توسط آن‌ها ادعا کرده که به جزئیات شخصی ۱۵ میلیون کاربر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - این فروشگاه در حمله سایبری ماه مارس - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - ۲۰۲۰ دست پیدا کرده - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - است.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان

با توجه به - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - این اسکرین‌شات‌ها - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - که نام، ایمیل و تاریخ تولد کاربران را به نمایش می‌گذارد، این - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - هکر ادعا کرده - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - که دیتابیس بسیار بزرگتری از اطلاعات کاربران در اختیار - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - دارد و برای نفوذ به پسورد کاربران درخواست کمک کرده است. شرکت Under the Breach که جرایم سایبری را نظارت می‌کند، امروز اعلام کرده که - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - این هکر پست خود را بروزرسانی کرده و خبر از فروش اطلاعات ۹۱ میلیون کاربر به مبلغ ۵۰۰۰ دلار در دارک‌نت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - داده است.

بزرگترین فروشگاه آنلاین اندونزی با حمایت مالی ۲ میلیارد دلاری مدیریت می‌شود و گروه SoftBank Group و علی بابا در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند که این موضوع بنیانگذار و مدیرعامل آن، «ویلیام تانوویجایا» را تبدیل - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - به یکی از مهم‌ترین کارآفرینان کشور اندونزی کرده. تانوویجایا ادعا کرده که این فروشگاه ماهانه بیش از ۹۰ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جوانرود استان کردستان - میلیون کاربر فعال دارد. در حال حاضر سخنگوی این شرکت واکنشی نسبت به ادعای جدید هکر از خود نشان نداده، اما اعلام کرده که روش‌های پرداخت امن باقی مانده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone