🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  2. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21346.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

دست مصنوعی پیشرفته‌ای که تنها از طریق فکر کنترل می‌شود [تماشا کنید]

تیمی بین المللی از دانشمندان موفق به توسعه یکی از پیشرفته‌ترین بازوهای بیونیک دنیا شده‌اند که با عصب باقیمانده بیمار یکپارچه شده و امکان کنترل پروتز تنها از طریق فکر کردن را ممکن می‌سازد. این ...

تیمی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - بین المللی از دانشمندان موفق به توسعه یکی از پیشرفته‌ترین بازوهای بیونیک دنیا شده‌اند که - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - با عصب باقیمانده بیمار یکپارچه شده و امکان کنترل پروتز تنها از طریق فکر کردن را ممکن می‌سازد. این پروتز حتی حس لمس را نیز به افراد منتقل خواهد کرد و چندین کاربر از تجربه موفق بکارگیری آن خبر داده‌اند.

این پروژه پیشگام توسط محققانی از دانشگاه‌های «Chalmers»، «Sahlgrenska»، «فناوری ماساچوست»، «Integrum» و دانشکده پزشکی وین صورت گرفته است. این پروتز برخلاف مدل‌های - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - معمولی بر پایه عصب اسکلتی عضلانی طراحی شده و مستقیما به ریشه عصب و عضله متصل می شود؛ در نتیجه کاربر امکان کنترل آن با مغز را دارد. به گفته توسعه دهندگان این ابزار آنچنان حس واقعی را ایجاد می‌کند که کاربران برای استفاده از آن نیازی به آموزش ندارند.

این پروتز از طریق جراحی به بخش‌های باقیمانده از اندام فرد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - متصل شده و برای پایداری بیشتر به استخوان جوش می‌خورد. برای انتقال حس بازخورد نیز - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - الکترودهایی به عصب و عضله متصل می شوند. در بخش دوم سنسورهای - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - نیرو برای اندازه گیری میزان تماس و فشار درون انگشت شست دست مصنوعی کار گذاشته می‌‌شود.

محققان - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - این ابزار را از چند سال قبل در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - اختیار بیماران سوئدی گذاشته‌اند و طی این مدت کارایی و ایمنی آن ثبات شده است. - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - یکی از این افراد درباره تجربه استفاده از این ابزار می‌گوید:

«این پروتز تاثیر زیادی در زندگی من گذاشته است. اندام مصنوعی قبلی در واقع ابزاری بود که آنرا می پوشیدم اما پروتز جدید بیشتر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - تبدیل به بخشی از بدنم شده و آنقدر طبیعی است که در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - تمام طول روز از آن استفاده می‌کنم.»

سیستم حسگر استفاده شده در این دست مصنوعی را می‌توان در پروتزهای دیگر نیز به کار برد و توسعه دهندگان امیدوارند که از آن برای توسعه اندام‌های مصنوعی جدید استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone