🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  2. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  4. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21342.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نخستین مسابقه‌ تولید محصولات ابری به‌شکل آنلاین برگزار خواهد شد

مسابقه‌ی «ابربازی» که با محوریت تولید محصولات حوزه‌ ابری برگزار می‌شود با توجه به وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا در کشور به شکل آنلاین برگزار خواهد. این مسابقه توسط مجموعه ابرآروان برپا شده و قرار ...

مسابقه‌ی «ابربازی» که با محوریت تولید محصولات حوزه‌ ابری برگزار می‌شود با توجه به وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا در کشور به شکل آنلاین برگزار خواهد. این مسابقه توسط مجموعه ابرآروان برپا شده و قرار است به برندگان آن علاوه بر جوایز نقدی، تزریق سرمایه نیز - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - انجام شود.

«یزدان یزدی‌زاده» معمار اکوسیستم ابری آروان، درباره‌ی این مسابقه می‌گوید:

«ابربازی رویدادی مسابقه‌محور با هدف تولید و توسعه‌ی محصولات ابری است که در آن با تشکیل تیم‌های کاری از بین داوطلبان - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - برگزیده، با کمک دوره‌های آموزشی و راهنمایی مشاوران اکوسیستم فناوری کشور، قرار است براساس MVP خواسته شده و با در اختیار داشتن زیرساخت ابر آروان، هم‌چنین بهره‌مندی از تسهیلات فنی شرکای اجرایی مسابقه، محصولات متنوع ابری تولید شوند. این محصولات بیش‌تر به‌شکل SaaS و BPaaS خواهند بود.»

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران

شرکت‌کنندگان در مسابقه‌ی ابربازی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - متخصصان حوزه‌های برنامه‌نویسی، مارکتینگ، طراحی و توسعه‌ی کسب‌وکار هستند.

به گفته‌ی معمار اکوسیستم ابری آروان مراحل برگزاری این مسابقه‌ی آنلاین به قرار زیر است:‌

  • ارزیابی ثبت نام‌کنندگان با شرکت در چالش آنلاین؛ متخصصان کسب‌وکاری در تاریخ ۱۹ اردیبهشت و متخصصان فنی، در تاریخ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - ۲۶ اردیبهشت در قالب یک چالش آنلاین ارزیابی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - خواهند شد.
  • تیم‌سازی و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - انتخاب ایده؛ با توجه به نتیجه‌ی چالش، متخصصان برگزیده از تاریخ ۶ تا ۱۳ خرداد وارد پلتفرم آنلاین تیم‌سازی خواهند شد و با انتخاب ایده‌ی مورد علاقه‌شان اعضای تیم‌شان را انتخاب - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - خواهند کرد.
  • تولید MVP؛ تیم‌های تشکیل شده، به‌مدت سه ماه از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۲۰ شهریور فرصت دارند با در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - اختیار داشتن منابع زیرساختی از ابر آروان و پادیوم، در کنار آموزش‌ها و راهنمایی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - مشاوران، روی ایده‌ی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - مورد نظرشان کار کنند. در پایان این بخش، خروجی ایده‌ی هر تیم، با توجه به ویژگی‌های MVP هر محصول ارایه خواهد شد.
  • ارزیابی پروژه‌ها؛ از تاریخ ۱۵ تا ۳۰ شهریور، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - تیم داوری، تمامی پروژه‌ها را مطابق شاخص‌های استاندارد و از پیش تعریف‌شده، بررسی خواهند کرد.
  • اعلام نتایج و اهدای جوایز؛ جوایز این مسابقه در تاریخ ۳ مهر اهدا خواهد شد. سه تیم برتر این مسابقه در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان جایزه‌ی نقدی و ۱۰ تیم برتر، از حمایت‌های مالی حامیان رویداد برخوردار می‌شوند.

یزدی‌زاده باور دارد که ابعاد و پیچیدگی برگزاری چنین مسابقه‌ای و اهمیت خروجی این مسابقه به تولید محصولات ابری کاربردی که جای آن‌ها در بازار ایران خالی است، کمک شایانی خواهد کرد.

مجموعه‌ی شناسا در نقش شتاب‌دهنده - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - و سرمایه‌گذار و تیم‌های رهنما کالج، کویرا و تسکولو نیز همراهان اجرایی ابر آروان در برگزاری این رویداد خواهند بود. هم‌چنین بانک پاسارگاد، فناپ و دانشگاه خاتم حامی مالی این مسابقه هستند.

براساس اطلاعات ثبت‌ نامی این رویداد، تاکنون بیش از هزار و پانصد داوطلب برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کرده‌اند. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره جزییات مسابقه به این لینک مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ک نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام یه سوال داشتم روستای آستانه سر جویبار تعمیر ظرفشویی زیمنس sn258i20tm هم دارید؟
پاسخ: بله در روستای آستانه سر شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone