🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34864.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام به اکانت های عمومی هم اجازه حذف فالوورها را می دهد

اصولاً زمانی که پروفایل اینستاگرام خود را از حالت خصوصی درمی‌آورید و پروفایلتان را عمومی می‌کنید، دیگر همه می‌توانند پست‌های شما را مشاهده کنند. حتی اگر شخصی را بلاک کنید، او باز هم قادر است ...

اصولاً زمانی که پروفایل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - اینستاگرام خود را از حالت خصوصی درمی‌آورید و پروفایلتان را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - عمومی می‌کنید، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - دیگر همه می‌توانند پست‌های شما را مشاهده کنند. حتی اگر شخصی را بلاک کنید، او باز هم قادر است که با پروفایل دیگری به صفحه‌ی شما سر زده و پست‌ها یا استوری‌های شما را ببیند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران

از این رو شبکه اجتماعی یاد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - شده سعی دارد که به کاربران ابزار بیشتری برای کنترل دنبال‌کنندگانشان بدهد و به همین دلیل چندی قبل امکان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - حذف فالوورها را برای برخی پروفایل های عمومی خود فراهم آورد.

پیش از این، اکانت‌های خصوصی می‌توانستند دنبال‌ کنندگان مزاحمشان را حذف کرده و از دسترسی آنها به محتوایشان جلوگیری کنند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران

با این وجود، اکنون بسیاری از پروفایل‌های عمومی نیز می‌توانند به صورت دستی، افراد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - به خصوصی را از لیست دنبال‌کنندنشان خارج کنند.

گزارش شده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - این قابلیت ویژه چند ماهی است که بوجود آمده و کم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - کم به کاربران بیشتری اجازه داده شده تا از این ویژگی کاربردی بهره ببرند.

مسئولین این شبکه‌ی اجتماعی تایید کرده‌اند که چنین قابلیتی در حال حاضر وجود دارد و تعدادی از اکانت‌های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - عمومی فعلاً به صورت آزمایشی قادرند که فالوور‌هایشان را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - حذف کنند اما برنامه مشخصی برای عرضه این ویژگی برای تمامی کاربران اینستاگرام اتخاذ نشده و زمانش هنوز مشخص نیست.

شاید شما هم نمی‌خواهید دیگر یکی از دوستان قدیمی‌ یا شرکای قبلی زندگیتان قادر باشند عکس‌ها یا ویدیو‌های شما را مشاهده کنند. در این مواقع بلاک کردن آنها می تواند گزینه‌ی مناسبی باشد اما مسلماً حذفشان خشونت کمتری دارد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران

اینستاگرام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - خاطرنشان کرده که دنبال کنندگانی که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - حذف می‌شوند درباره این موضوع اعلانی دریافت نمی‌کنند و ممکن است حتی متوجه این اتفاق نیز نشوند.

اینستاگرام در خردادماه با انتشار یک به‌روزرسانی، امکان میوت کردن صفحات را به این پلتفرم اضافه کرد. شما می‌توانستید با استفاده از این ویژگی دیگر پست‌ها و استوری‌های یک صفحه خاص را در تایم‌لاین خود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - مشاهده نکنید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران

مدت‌ها بود که جای خالی این ویژگی مطلوب حس می‌شد چرا که اغلب ما به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر محمودآباد استان مازندران - دلایلی نمی‌توانیم دوستان و آشنایان نزدیکی که در روز تعداد زیادی پست عجیب و غریب منتشر می‌کنند را از دایره افرادی که دنبال می‌کنیم حذف کرده یا بلاکشان کنیم.

حال از نظر شما کدامیک از این سه روش یعنی بلاک، میوت یا حذف، بهترین گزینه برای کنار گذاشتن روابط اینستاگرامی است؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone