🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  2. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  3. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  4. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37631.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

احتمال پشتیبانی دوربین P20 از اسلوموشن و انتشار تصاویر جدید از آنها

در ادامه داستان دنباله دار لو رفتن مشخصات سری P20 هواوی از شرق و غرب دنیا، این بار نوبت به Roland Quandt رسیده که اطلاعات مربوط به قیمت، رم و حافظه داخلی P20 و مدل پرو ...

در ادامه داستان دنباله دار لو رفتن مشخصات سری P20 هواوی از شرق و غرب دنیا، این بار نوبت به Roland Quandt رسیده که اطلاعات مربوط به قیمت، رم و حافظه داخلی P20 و مدل پرو را برای علاقمندان به محصولات کمپانی چینی برملا سازد.

بر اساس پستی جدیدی که - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وی در توییتر منتشر کرده تنها یک مدل از P20 به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازار اروپا راه می کند که از 4 گیگابایت رم و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 128 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بهره می برد. P20 پرو نیز حافظه داخلی مشابهی دارد اما رم آن 6 گیگابایت ظرفیت دارد.

Quandt مدعی شده در بازارهای دیگر نسخه های متنوعی از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این سری عرضه می شود اما برنامه کمپانی سازنده برای اروپا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به همین دو مدل محدود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می شود. از نظر قیمت نیز - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نسخه معمولی در اروپا 679 یورو قیمت خواهد داشت در حالی که کاربران برای خرید مدل پرو باید 899 یورو کنار بگذارند.تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلانوی در کنار این اطلاعات تصاویری را هم - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از این دو اسمارت فون منتشر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرده که بر اساس آن نمایشگر P20 و مدل پرو به ترتیب 5.8 و 6.1 اینچ خواهد بود در حالی که پیش از این سایز آن 6.01 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اینچ عنوان شده بود.

Quandt پیش از این - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مدعی شده بود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این دو اسمارت فون از نمایشگر با نسبت تصویر 19:9و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رزولوشن 1080 در 2240 پیکسل و چیپست کایرین 970 با پردازنده هشت هسته ای با حداکثر کلاک 2.4 برخودار خواهند بود. در مورد دوربین نیز P20 از دو سنسور بهره می برد اما مدل پرو - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دوربین سومی هم دارد که احتمالا لنز تله فوتو 80 میلیمتری خواهد بود.

علاوه بر Quandt، افشا کننده معروف دیگری به نام «Ricciolo» تیزری اسلوموشن را در توییتر منتشر کرده و مدعی است که با دوربین P20 ثبت شده است.تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلانحتی اگر این ادعا دست باشد بعید - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است محصول جدید هواوی توان رقابت با اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه اکسپریا XZ2 را داشته باشد زیرا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - چنین دستاوردی مستلزم وجود سنسور اختصاصی با حافظه ای است که فریم های لازم برای ایجاد اسلوموشن را با رزولوشن و سرعت بالا بافر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone