🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37637.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

دریافت آثار برای رقابت در جایزه گیمیستان 2018 آغاز شد

دریافت آثار از بازی سازان 33 کشور آسیایی و آفریقایی جهت رقابت در «جایزه گیمیستان» آغاز شده است. رویداد بین المللی TGC یا تهران گیم کانونشن به عنوان بزرگ ترین رویداد تجاری و علمی منطقه، ...

دریافت آثار از بازی سازان 33 کشور آسیایی و آفریقایی جهت رقابت در «جایزه گیمیستان» آغاز شده است. رویداد بین المللی TGC یا تهران گیم کانونشن به عنوان بزرگ ترین رویداد تجاری و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - علمی منطقه، در روزهای چهاردهم و پانزدهم تیرماه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برگزار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می شود و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یکی از بخش های این نمایشگاه به مسابقه «جایزه گیمیستان» اختصاص خواهد داشت.

گیمیستان آنطور که بنیاد ملی توصیفش می کند، منطقه ای فرضی است شامل 33 کشور آسیایی و آفریقایی، از هند و مراکش گرفته تا قزاقستان و یمن و کشورهای دیگری مثل ترکیه و مصر. ویژگی مشترک تمامی این کشورها، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فعالیت تیم های جوان و خلاق است و صنعت بازی های ویدیویی آنها هم مثل ایران در حال - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رشد است. در این منطقه، بیش از 2 میلیارد نفر زندگی می کنند و 40 درصد از آنها روزانه به پای بازی های ویدیویی می نشینند.

جایزه گیمیستان قرار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است فرصتی برای توسعه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دهندگانی ایجاد کند که به دنبال ناشران و خریداران بین المللی، جهت حضور در بازارهای جهانی می گردند. در این مسابقه، علاقه مندان براساس مقررات اعلام شده می توانند بازی های خود را ارسال کنند و تمامی آنها مورد داوری ناشران مطرح بین المللی قرار می گیرند.

علاقه مندان به جایزه گیمیستان تا 25 فروردین ماه 97 برای ارسال آثار فرصت دارند. پس از پایان مراحل داوری، نامزدهای هر بخش 15 خردادماه در سایت رویداد TGC معرفی خواهند شد. در نهایت بهترین بازی های منطقه گیمیستان 15 تیرماه و در مراسم اختتامیه TGC2018 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - معرفی می شود و جوایز ارزشمندی به برندگان تعلق خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بیشتر و ارسال آثار می توانید به نشانی tehrangamecon.com/en/gamistan-awards مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone