🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  3. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  4. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  5. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37630.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سوء استفاده ترامپ از اطلاعات شخصی میلیون ها کاربر فیسبوک برای پیروزی در انتخابات

فیسبوک به تازگی حساب های رسمی مربوط به «آزمایشگاه های ارتباطات راهبردی» (SCL) و شرکت تابعه آن یعنی «کمبریج آنالیتیکا» را به خاطر تخطی از شرایط استفاده، به حالت تعلیق درآورد. این دو مجموعه به ...

فیسبوک به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تازگی حساب های رسمی مربوط به «آزمایشگاه های ارتباطات راهبردی» (SCL) و شرکت تابعه آن یعنی «کمبریج - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آنالیتیکا» را به خاطر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تخطی از شرایط استفاده، به حالت تعلیق درآورد. این دو مجموعه به جمع آوری و اشتراک گذاری اطلاعات شخصی بیش - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از 50 میلیون کاربر بدون رضایت آنها متهم شده اند.

این رخداد نشان می دهد مدل کسب و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کار فیسبوک، یعنی نمایش تبلیغات هدفمند برای کاربران، تا چه اندازه آسیب پذیر و خطرناک است و از طرفی، احتمال قوی سوء استفاده از اطلاعات فوق در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا را نیز به ذهن می آورد.

کمبریج آنالیتیکا تحت مالکیت «رابرت مرسر» میلیاردر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آمریکایی قرار دارد که در سال 2015 به کمپین انتخاباتی «تد کروز» کمک کرد و سپس در انتخابات 2016 به یاری ترامپ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آمد. این شرکت با جمع آوری حجم عظیمی از اطلاعات و توسعه پروفایل های شخصی، «جهت گیری روانشناختی ناخودآگاه» افراد را هدف قرار داده و تبلیغات به شدت هدفمند را برای آنها طراحی می کند. از قرار معلوم دونالد ترامپ در سال 2016 از این کمپانی برای هدایت برنامه های دیجیتالی خود استفاده کرده است.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

«کریستوفر ویلی» کارمند کمبریج آنالیتیکا که اخیراً اطلاعات این شرکت را در اختیار رسانه ها قرار داده، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فعالیت های مورد بحث را «آزمایشی عمیقاً - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - غیر اخلاقی» توصیف کرده و می گوید با بهره گیری از داده های شخصی میلیون ها کاربر فیسبوک، مدل هایی برای سوء استفاده از این اطلاعات و هدف قرار دادن درونی ترین افکار و تمایلات آنها توسعه داده شده است.

منابع خبری معتقدند هنوز بخش زیادی از این اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در اختیار کمبریج آنالیتیکا قرار دارد

به گفته رسانه های آمریکایی از جمله نیویورک تایمز و آبزرور، کمبریج آنالیتیکا از اطلاعات شخصی 50 میلیون کاربر برای تعیین رأی احتمالی آنها در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - انتخابات 2016 آمریکا و در صورت نیاز، تغییر رأی به واسطه تبلیغات کاملاً هدفمند استفاده کرده است. - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این اطلاعات توسط دکتر الکساندر کوگن، استاد روانشناسی دانشگاه کمبریج جمع آوری شده. او در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سال 2015 اپلیکیشنی به نام thisisyourdigitallife را توسعه داده که 270 هزار نفر آن را دانلود کرده اند. این اپلیکیشن به تمام اطلاعات موجود در حساب کاربری فیسبوک افراد و دوستان آنها دسترسی داشته است. - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اگرچه کمبریج آنالیتیکا می گوید تمامی این اطلاعات را حذف کرده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و دیگر به آنها - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دسترسی ندارد، اما نیویورک تایمز معتقد است هنوز بخش قابل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توجهی از این مجموعه باارزش در اختیار آنهاست.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

فیسبوک و به طور کلی، شبکه های اجتماعی سال پرماجرایی را پشت سر گذاشتند که مهم ترین آنها، دست داشتن روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و به قدرت رسیدن ترامپ از طریق تبلیغات فیسبوک بود. حالا - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جنجال کمبریج آنالیتیکا نیز نشان می دهد فیسبوک یا هر پلتفرم مشابه دیگری که از اطلاعات شخصی برای تبلیغات هدفمند بهره می گیرند، به راحتی قابل سوء استفاده هستند؛ اطلاعات به ظاهر بی اهمیتی که در شبکه های اجتماعی منتشر می کنیم، در کنار یکدیگر پیامدهای غیر قابل باوری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را به بار می آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone