🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  3. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  5. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37633.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

روسیه از تلاش هکرها برای اخلال در انتخابات ریاست جمهوری خبر می دهد

روسیه، کشوری که خود به دخالت در انتخابات کشورهای دیگر از جمله آمریکا متهم شده، حالا از تلاش هکرهای خارجی برای ایجاد اخلال در روند انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داده است. مقامات رسمی ...

روسیه، کشوری که خود به دخالت در انتخابات کشورهای دیگر از جمله - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آمریکا متهم شده، حالا از تلاش هکرهای خارجی برای ایجاد اخلال در روند انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داده است.

مقامات رسمی مسکو مدعی شده اند که وب سایت کمیسیون انتخاباتی توسط هکرهایی با IP پانزده کشور مختلف - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مورد حمله قرار گرفته است.

بیانیه ای «الا پامفیلوا»، رییس ستاد انتخابات این کشور درباره این حملات توسط آژانس های خبری «اسپوتنیک» و «تاس» منتشر شده است:

بین ساعت 2 تا 5 صبح روز انتخابات هکرها حملات از طریق حملات «محروم سازی از سرویس توزیع شده» یا DDoS حجم عظیمی داده از  IPهای مختلف را به سرور وب سایت انتخابات فرستاده اند تا سرویس دهی عادی آن به کاربرانش دچار اختلال شده و از دسترس خارج شود.

هدف این هکرها از حمله به سرورهای روسی چندان مشخص نیست چرا که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پیش از انتخابات اصلی ترین رقیب پوتین به نام «الکسی ناوالنی» از شرکت در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این رقابت محروم شده بود و رییس جمهور کنونی رقیب قدری پیش روی خود نمی دید.تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقیپیش از این مسکو به تلاش برای دخالت در انتخابات و اخلال در دموکراسی 20 کشور در سراسر دنیا با استفاده از حملات سایبری و جنگ اطلاعاتی متهم شده بود.

کنگره - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آمریکا در ماه های گذشته کرملین را به تلاش برای دخالت در 19 کشور اروپایی از اسکاندیناوی و بالتیک گرفته تا بریتانیا و فرانسه متهم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کرده بود.

بر این اساس آژانس تحقیقات اینترنتی روسیه از سال 2013 در حال همکاری با دولت این کشور بوده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و با ورود به تجارت های مختلف، فعالیت های واقعی خود را پوشانده است. این آژانس صدها نفر را به استخدام خود درآورده و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از آنها برای به راه اندازی «جنگ اطلاعاتی علیه ایالات متحده آمریکا» استفاده کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone