🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  2. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  4. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37629.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

توافق اپل و IBM برای ادغام فناوری یادگیری ماشین Watson با فریمورک Core ML

دو کمپانی بزرگ اپل و IBM سال هاست که در زمینه های مختلف با یکدیگر همکاری دارند. حال در قدمی تازه قرار است فناوری یادگیری ماشین Watson شرکت IBM وارد فریمورک Core ML اپل شده ...

دو کمپانی بزرگ اپل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و IBM سال هاست که در زمینه های مختلف با یکدیگر همکاری دارند. حال در قدمی تازه قرار است فناوری یادگیری ماشین Watson - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شرکت IBM وارد فریمورک Core ML اپل شده و از این طریق شاهد عرضه نسل تازه ای از اپلیکیشن های هوشمند برای دیوایس های اپل باشیم.

به بیان دیگر، قرار است فناوری Watson نقش یک معلم تقویتی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - توانمند را برای ماژول های هوش مصنوعی Core ML اپل بازی کند. کمپانی های تجاری قادر هستند با تکنولوژی ارائه شده توسط IBM و با استفاده از بستر Core ML اپلیکیشن هایی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای دیوایس های اپلی تهیه و در کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به عنوان مثال اپلیکیشن دوربینی را برای آیفون ها در نظر بگیرید که با کمک هوش مصنوعی می تواند قطعات مختلف یک ماشین را در خط - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تولید شناسایی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و از این طریق مدیریت بهتری در روند تولید اعمال شود.

در مرحله بعد قرار است فناوری یادگیری ماشین Watson در ماژول های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Core ML ادغام شده و از این طریق قابلیت های بیشتری در اختیار توسعه دهندگان در سطح اپلیکیشن های غیر تجاری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نیز قرار گیرد. به لطف ابزارهایی که Core ML اپل در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد، بهره مندی از قابلیت های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تولید اپلیکیشن ها بسیار ساده تر و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سریع تر شده و طیف گسترده تری از توسعه دهندگان قادر به استفاده از آنها - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در اپ های خوده خواهند بود.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این ها، کمپانی IBM یک کنسول ابری جدید را نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار داده تا بتوانند از مسیری ساده و سرراست ماژول یادگیری ماشین واتسون را به اپلیکیشن های خود در پلتفرم های نرم افزاری کمپانی اپل متصل نمایند.

از آن سو نیز واتسون با جمع آوری دیتاهای تولید شده توسط ده ها اپلیکیشن می تواند با سرعت بیشتری به توسعه و اصلاح الگوریتم های یادگیری خود پرداخته و کارایی آنها را افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone