🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  2. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37638.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نیروی دریایی آمریکا از کنترلر اکس باکس استفاده‌ی بیشتری می‌کند

اخیراً چهارمین زیردریایی «ویرجینیا کلاس» نیروی دریایی آمریکا یعنی «یو اس اس کلرادو»، در پایگاه شهر نیو لاندن ایالت کنتیکت رسماً به کار گرفته شد که از یک قطعه تجهیزاتی عجیب بهره می‌برد؛ کنترلر اکس باکس . چندی پیش ...

اخیراً چهارمین زیردریایی «ویرجینیا کلاس» نیروی دریایی آمریکا یعنی «یو اس اس کلرادو»، در پایگاه شهر نیو لاندن ایالت کنتیکت رسماً به کار گرفته شد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که از یک قطعه تجهیزاتی عجیب بهره می‌برد؛ کنترلر اکس باکس .

چندی پیش نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده بود که این زیردریایی به جای پریسکوپ های چرخشی معمول از دوربین ها و نمایشگر هایی با رزولوشن بالا استفاده کند که از طریق کنترلر اکس باکس هدایت می شوند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

این دوربین ها و نمایشگر ها معمولا از طریق - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دستگیره دکل فوتونی و پنل تصویربرداری کنترل می شوند اما با توجه به آشنایی نیروهای جوان با ایکس باکس و عدم نیاز به آموزش فراوان، مسئولان پروژه تصمیم گرفتند برای هدایت سیستم - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جدید از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنترلرهای اکس باکس استفاده کنند.

قیمت یک کنترلر اکس باکس معمولا کمتر از 30 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دلار است در حالی که برای دستگیره فوتونی و پنل تصویربرداری باید حدود 38 هزار دلار هزینه پرداخت کرد.

به همین دلیل شرکت لاکهید مارتین که یک کمپانی معروف در حوزه‌ی تجهیزات نظامی و امنیت اطلاعات آمریکایی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است سعی کرد طی یک مدت آزمایشی، کنترلر‌های اکس باکس را جایگزین سیستم پیچیده و گرانی بکند که مدت آموزش برای کنترل این ویژگی  را به چند دقیقه کاهش دهد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

کم شدن هزینه‌ی این سیستم ها از یک سو و عدم نیاز به برگزاری کلاس‌های زمان‌ و هزینه‌بر یادگیری - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موجب شده که پول زیادی از این تعویض سیستم ذخیره شده و به خزانه‌ی نیروی دریایی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آمریکا بازگردد.

حال که «یو اس اس کلرادو» به کار گرفته شده و جزو اموال رسمی نیروی دریایی ایالات - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - متحده است، این قوه قصد دارد تا از این زیردریایی ۱۱۵ متری برای نظارت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و مبارزه با زیردریایی‌ها و کشتی‌های دشمنانشان استفاده کنند. این جنگ افزار فعلا تنها زیردریایی است که از کنترلر اکس باکس استفاده می‌کند اما نیروی دریایی آمریکا هدف دارد تمامی  زیردریایی‌های «ویرجینیا کلاس» را به این گجت مجهز کرده تا مبلغ زیادی را دخیره کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone