🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37632.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اوپو R15 و R15 DME با بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه معرفی شدند

شرکت اوپو موبایل های R15 و نسخه ویژه آن به نام R15 DME را به شکل رسمی معرفی کرد که ویژگی های برجسته ای از جمله نمایشگر تمام صفحه با بریدگی معروف، بدنه شیشه ای ...

شرکت اوپو موبایل های R15 و نسخه ویژه آن به نام R15 DME را به شکل رسمی معرفی کرد که - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ویژگی های برجسته ای از جمله نمایشگر تمام صفحه با بریدگی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - معروف، بدنه شیشه ای و دوربین دوگانه دارند. هر دو تلفن همراه مورد - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بحث - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از نمایشگر 6.28 اینچی اولد با رزولوشن 2280×1080 پیکسل، بدنه شیشه ای و فریم فلزی براق بهره می برند.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

از دیگر ویژگی های مشترک این دو موبایل می توان - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به سیستم عامل ColorOS 5.0 اشاره کرد که بر پایه اندروید 8.1 توسعه یافته. دستیار هوشمند جدید اوپو هم با سرعت بیشتری الگوی استفاده شما را از موبایل می آموزد، ضمن اینکه تشخیص چهره دقیق در کمتر از 0.8 ثانیه را ممکن می سازد. در ادامه مشخصات فنی این اوپو R15 و R15 DME را بررسی می کنیم.

اوپو R15

مدل R15 از چیپست جدید هلیو P60 شرکت مدیاتک با پردازنده هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP3 بهره می برد - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که شش گیگابایت حافظه رَم آن را همراهی می کند. حافظه داخلی این تلفن - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - همراه 128 گیگابایت در نظر گرفته - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده و باتری 3450 میلی آمپر ساعتی دارد که از فناوری شارژ سریع VOOC نیز برخوردار است.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

دوربین اصلی اوپو R15 از حسگر 16 مگاپیکسلی IMX519 سونی و لنزی با ضریب اف 1.7 تشکیل شده که یک حسگر 5 مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار گرفته است. این ماژول دوگانه توانایی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تشخیص 120 صحنه مختلف را دارد و عکاسی پرتره با نورپردازی استودیویی را نیز ارائه می دهد. اوپو مثل همیشه به عکاسی سلفی هم توجه ویژه ای - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - داشته و یک دوربین 20 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت پرتره را به این کار اختصاص داده.

اوپو R15 نسخه Dream Mirror

مدل R15 DME به چیپست اسنپدراگون 660 مجهز شده، شش گیگابایت رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و ظرفیت باتری آن نیز 50 میلی آمپر ساعت - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کمتر از مدل R15 است.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

دوربین اصلی این موبایل همان مشخصات مدل R15 را دارد اما این بار دوربین ثانویه 20 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.7 آن را همراهی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می کند. - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حالت عکاسی پرتره 8 مگاپیکسلی مخصوص چهره، فقط مختص اوپو R15 DME است.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

این دو موبایل از اواسط فروردین ماه در کشور - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چین عرضه خواهند شد اما وضعیت فروش جهانی آنها هنوز مشخص نیست. اوپو R15 و R15 DME به ترتیب معادل 474 و - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 521 دلار قیمت دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone