🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39388.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اختراع کپسول های هوشمندی که وضعیت گوارش شما را تحت نظر می گیرند

دنیای درون بدن انسان، دنیایی است شگفت انگیز که بشر همچنان نتوانسته که به تمام فعل و انفعلات آن پی ببرد. از جمله بخش هایی که دانشمندان هنوز روی آن تحقیق می کنند معده انسان ...

دنیای درون بدن انسان، دنیایی است شگفت انگیز که بشر همچنان نتوانسته که به تمام فعل و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - انفعلات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آن پی ببرد. از جمله بخش هایی که دانشمندان هنوز روی آن تحقیق می کنند معده انسان و واکنش های شیمیایی درون آن است که منجر به تولید انواع گازها می شود.

محققان دانشگاه RMIT استرالیا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به تازگی کپسول های هوشمندی طراحی کرده اند که می - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - توانند اطلاعات بیشتری در مورد اتفاقات درونی دستگاه گوارش انسان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - استخراج کنند. برای استفاده از این کپسول های هوشمند، لازم است که فرد آن را بلعیده و وارد دستگاه گوارش - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کند.

به محض رسیدن کپسول به روده، کار آن آغاز می شود و می تواند میزان گازهایی مثل هیدروژن، کربن دی اکسید و اکسیژن را به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - صورت همزمان اندازه گیری کند. نکته جالب این که این اطلاعات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قابل ارسال به یک اسمارت فون هم هستند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

به گفته بنجامین تری، استاد مهندسی مکانیک دانشگاه نبراسکا همانطور که درجه حرارت بدن می تواند شاخصی برای سلامت عمومی انسان باشد، میزان تجمع گازهای تولید شده توسط میکروب ها را هم می توان به عنوان شاخصی برای سلامت روده به حساب آورد.

بنابراین کپسول های تولید شده که بزرگ تر از یک قرص - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ویتامین نیستند، می توانند اطلاعات بسیار ارزشمندی در مورد نحوه کارکرد دستگاه گوارش انسان در اختیار دانشمندان قرار بدهند.

کوروش کلانتر زاده، محقق ایرانی دانشگاه RMIT و سرپرست پروژه ساخت این کپسول ها در مورد اختراع تیم خود می گوید: «ما دریافته ایم که معده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برای مبارزه با ترکیباتی که در محیط آن - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باقی می مانند شروع به آزاد کردن ترکیبات اکسیداتیو می کند. این [کپسول ها] می توانند اولین مشاهدات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در مورد سیستم مقابله دستگاه گوارش - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با ترکیبات خارجی را برای ما به ارمغان بیاورند».

شایان ذکر است که کپسول های یادشده دارای یک غشای نفوذپذیر به گاز بوده و از حسگرهای اندازه گیری گاز و درجه حرارت، باتری، آنتن، فرستنده وای فای و میکرو کنترلر بهره می برند.

در انتها بد نیست بدانید که این کپسول ها تا کنون روی هفت انسان با رژیم های غذایی کم فیبر و پر فیبر امتحان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شده و نتایج بسیار دقیقی را برای دانشمندان به ارمغان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone