🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  2. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  3. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21347.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

فروش ویژه گوشی اقتصادی هوآوی Y7p در ایران آغاز شد

فروش ویژه و محدود گوشی هوشمند Y7p هوآوی به عنوان محصولی اقتصادی با امکاناتی قابل توجه و همراه با کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی هدیه آغاز شد. گوشی هوآوی Y7p به عنوان محصولی جدید در گروه ...

فروش ویژه و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - محدود گوشی هوشمند Y7p هوآوی به عنوان محصولی اقتصادی با امکاناتی قابل توجه و همراه با کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی هدیه آغاز شد.

گوشی هوآوی Y7p به عنوان - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - محصولی جدید در گروه گوشی‌های میان رده در ماه فوریه ۲۰۲۰ رونمایی شد. این - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - گوشی‌ هوشمند از امکاناتی نظیر دوربین پشتی سه‌گانه مجهز به هوش مصنوعی، صفحه‌نمایشی با طراحی جدید برای تعبیه دوربین جلو و باتری با ظرفیت بالای ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

آنطور که دفتر هوآوی در ایران در بیانیه خبری‌اش گزارش می‌دهد، فروش محدود این گوشی هوشمند از روز پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه در فروشگاه‌های منتخب هوآوی آغاز خواهد شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با خرید یک دستگاه هوآوی Y7p یک عدد کارت حافظه 64 گیگ هدیه بگیرند و حافظه داخلی گوشی خود را به 128 گیگابایت برسانند.

این محصول با صفحه‌نمایش ۶.۳۹ اینچی Punch FullView Display در دو رنگ با پایه سیاه و آبی عرضه شده ‌است.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان

گوشی هوآوی Y7p با استفاده از سه دوربین هوشمند در قسمت پشتی و استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص  بهتر و دقیق‌تر سوژه و صحنه یک انتخاب مناسب برای عکاسی محسوب می‌شود. دوربین اصلی ۴۸ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - مگاپیکسلی این محصول کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ویژه دریافت اطلاعات تکمیلی و ایجاد افکت بوکه قرار گرفته است.

همچنین قابلیت Night Mode - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای عکاسی در شب یا محیط‌هایی با - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - نور محدود برای این محصول در نظر گرفته شده‌ و جلوی گوشی نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی وظیفه ثبت سلفی را برعهده دارد.

میان رده هوآوی از تراشه هشت‌هسته‌ای Huawei Kirin 710F مجهز به چهار هسته پردازشی Cortex-A73 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز کنار پردازشگر گرافیکی Mali G51-MP4 استفاده می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان

رابط کاربری EMUI 9.1 بر پایه اندروید ۹ با راهکارهای خلاقانه در زمینه بهبود عملکرد و سرعت سیستم نیز نرم‌افزار این گوشی است و آپدیت اندروید ۱۰ نیز برای این گوشی به‌زودی عرضه می‌شود.

گوشی Huawei Y7p یک گوشی اقتصادی است که می‌تواند با توجه به مشخصات قابل توجه‌اش تبدیل به یکی از مدل‌های پرفروش بازار - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - ایران شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - هوآوی جز اولین خریداران این گوشی هوشمند باشند و  کارت حافظه هدیه را دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داور نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، من می‌خواستم بپرسم که دوستانی که ظرفشویی زیمنس Sn26l880 دارند، با چه مشکلاتی مواجه شدند؟ من هم این مدل را دارم و به تازگی متوجه شدم که یکی از مشکلات رایج این ظرفشویی، عدم پاک کردن به خوبی ظروف و لوازم آشپزخانه است. به نظر شما این مشکل از چه می‌تواند برمی‌خیزد؟ و چطور می‌توانم آن را برطرف کنم؟ تجربه و نظرات شما را در این باره برای من ارسال کنید. ممنونم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone