🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11469.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت ۵۰ احتمالا با تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون کوالکام از راه می‌رسد

سری هواوی P50 چند وقت پیش معرفی شد. حالا هواوی تمرکز خود را به تولید میت ۵۰ معطوف می‌کند و گفته شده این گوشی می‌تواند از چیپست ۴ نانومتری اسنپدراگون کوالکام استفاده کند. بر اساس ...

سری هواوی P50 چند وقت پیش معرفی شد. حالا هواوی تمرکز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آشتیان استان مرکزی - خود را به تولید میت ۵۰ معطوف می‌کند و گفته شده این گوشی می‌تواند از چیپست ۴ نانومتری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آشتیان استان مرکزی - اسنپدراگون کوالکام استفاده کند.

بر اساس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آشتیان استان مرکزی - اعلام یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی چینی ویبو، سری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آشتیان استان مرکزی - هواوی میت ۵۰ از چیپست +SM8450 استفاده می‌کند. این تراشه پردازنده پرچمدار بعدی کوالکام است که با فناوری ۴ نانومتری ساخته می‌شود. با این حال، مشخص نیست که +SM8450 توسط سامسونگ تولید خواهد شد یا TSMC. این تراشه یک نسخه پلاس و یک نسخه استاندارد دارد.

قبلا منبعی به نام «ایوان بلس» در گزارش دیگری گفته بود که SM8450 چیپست نسل بعدی کوالکام است. این تراشه از مودم مجتمع داخلی اسنپدراگون X65 5G استفاده می‌کند و با لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته خواهد شد. تراشه کوالکام قرار است به پردازنده کریو ۷۸۰، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۷۳۰، پردازنده تصویری اسپکترا ۶۸۰ و واحد پردازش امن SPU260 مجهز شود. این تراشه از FASTConnect 6900 و رم LPDDR5 پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آشتیان استان مرکزی

این مشخصات احتمالا برای نسخه استاندارد SM8450 است و هنوز نمی‌دانیم که نسخه پلاس چه فرقی خواهد داشت. پیش‌تر منبع دیگری به نام Digital Chat Station گفته بود که SM8450 توسط - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آشتیان استان مرکزی - سامسونگ تولید می‌شود و قدرت آن ۲۰ درصد نسبت به نسل گذشته بیشتر خواهد بود. با این حال، طراحی این تراشه در بخش مدیریت دما به مشکل خورده و عرضه آن ممکن است به تعویق بیفتد.

هواوی ظاهرا به خاطر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آشتیان استان مرکزی - تحریم‌ها امکان تولید چیپست‌های کرین را از دست داده و از این رو می‌خواهد در تمام مدل‌های آینده محصولات خود از پردازنده‌های اسنپدراگون استفاده کند. گفته می‌شود که گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آشتیان استان مرکزی - هواوی پس از ماه دسامبر به اندازه کافی تراشه اسنپدراگون خواهند داشت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آشتیان استان مرکزی - تا نیاز بازار را تامین کنند.

افزون بر این، ادعا شده که هواوی میت ۵۰ و مدل جدید گوشی تاشوی این شرکت از پردازنده جدید اسنپدراگون کوالکام استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone