🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17543.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه گلکسی S20 FE با دیگر پرچمداران سری S20

سامسونگ از جدیدترین عضو خانواده گلکسی S20 به نام گلکسی S20 FE رونمایی کرد که در این مطلب آن را با برادرانش مقایسه می‌کنیم. سامسونگ با معرفی محصولات جدید می‌خواهد فروش خود در بازار را افزایش ...

سامسونگ از جدیدترین عضو خانواده گلکسی S20 به نام گلکسی S20 FE رونمایی کرد که در این مطلب آن را با برادرانش مقایسه می‌کنیم.

سامسونگ با معرفی محصولات جدید می‌خواهد فروش خود در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - بازار را افزایش دهد و در همین راستا گلکسی S20 FE را با قیمت رقابتی ۶۹۹ یورو - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - در اختیار خریداران قرار می‌دهد. همانطور که می‌توان از عضو خانواده گلکسی S20 انتظار داشت، با یک دستگاه قدرتمند و باکیفیت روبه‌رو هستیم، با این حال این دستگاه در مقایسه با برادران خود چه عملکردی دارد؟

گلکسی S20 FE ابعادی برابر ۸.۴ در ۷۴.۵ در ۱۵۹.۸ میلی‌متر دارد که بزرگتر از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - گلکسی S20 و کوچکتر از دو عضو دیگر این خانواده است، با این حال با وزن ۱۹۳ گرمی خود سنگین‌تر از نسخه‌ استاندارد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - با وزن ۱۶۳ گرم و پلاس با وزن ۱۸۶ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - گرم قرار می‌گیرد. گلکسی S20 سامسونگ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - ابعادی برابر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - ۷.۹ در ۶۹.۱ در ۱۵۱.۷ میلی‌متر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - دارد که از ضخامت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - کمتر آن نسبت به مدل FE خبر می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان

جدیدترین محصول سامسونگ به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی مجهز شده که اگرچه بزرگتر از گلکسی S20‌ با اندازه ۶.۲ اینچ است، اما نسبت به آن رزولوشن کمتری دارد. تمام اعضای خانواده گلکسی S20 به صفحه نمایش امولد با حفره در مرکز آن مجهز شده‌اند و در حالی که نسخه استاندارد و پلاس دارای دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هستند، برادر جدید آن‌ها از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

رزولوشن پنل مورد استفاده در مدل FE و گلکسی S20 به ترتیب برابر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. با وجود این تفاوت، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - هردوی آن‌ها مانند سایر اعضای خانواده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - گلکسی S20 از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - بهره می‌برند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان

گلکسی S20 FE مانند سایر اعضای این خانواده با دو پردازنده مختلف وارد بازار می‌شود که از ۸ هسته پردازشی بهره می‌برند و با لیتوگرافی ۷ نانومتری به تولید رسیده‌اند. گلکسی S20 و S20 پلاس در مدل پایه از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند، با این حال جدیدترین عضو این خانواده در مدل پایه خود دارای ۶ گیگابایت رم است.

برخلاف گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا که به دوربین اصلی چهارگانه به همراه سنسور ToF مجهز شده‌اند، گلکسی S20 FE مشابه گلکسی S20 از دوربین اصلی سه گانه بهره - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - می‌برد که البته تفاوت‌هایی میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان

سنسور اصلی دوربین این گوشی‌های هوشمند ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و اندازه پیکسل ۱.۸ میکرومتر است. این سنسور از لرزشگیر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - اپیکال و فوکوس خودکار «Dual Pixel» بهره می‌برد. این دو دستگاه به دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند، با این حال این - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - دوربین‌ها - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

دوربین اولترا واید گلکسی S20 FE دارای اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر است، در حالی که اندازه پیکسل گلکسی S20 به ۱.۴ میکرومتر می‌رسد. دریچه دیافراگم هر دو دوربین برابر f/2.2 است. سومین سنسور از نوع تله فوتو است که تفاوت زیادی میان آن‌ها وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان

گلکسی S20 به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - دوربین تله فوتو ۶۴ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و زوم هیبریدی ۳ برابر مجهز شده، در حالی که مدل FE از دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری بهره می‌برد. هردوی این محصولات قابلیت زوم ۳۰ برابری Space Zoom را در اختیار کاربران - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - قرار می‌دهند.

تمام اعضای خانواده گلکسی S20 از اسپیکر استریو بهره می‌برند و درون جعبه آن‌ها هدفون AKG قرار گرفته است. این محصولات از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کنند و دارای پورت USB Type-C هستند. علاوه بر این موضوع، از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان

گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا به ترتیب به باتری‌های ۴۰۰۰، ۴۵۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند و سامسونگ برای گلکسی S20 FE یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته که با وجود ظرفیت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - بالاتر نسبت به مدل استاندارد این خانواده، انتظار می‌رود شارژدهی مشابه با آن داشته باشد. این محصولات از فناوری شارژ سریع و بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی S20 FE در ۶ رنگ قرمز، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر آوج استان زنجان - نارنجی، بنفش، سبز، آبی و سفید به فروش می‌رسد که یک رنگ بیشتر از گلکسی S20 است. مدل استاندارد این خانواده در رنگ‌های خاکستری، آبی، صورتی، سفید و قرمز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone