🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28741.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مدل‌های جدید خانواده تینک پد لنوو با پردازنده‌های سری رایزن معرفی شدند

کمپانی AMD در سال های اخیر به لطف پردازنده های سری رایزن، حضور قدرتمندی در بازار کامپیوترها داشته و حالا در همکاری با لنوو، تصمیم دارد حوزه فعالیت خود را از طریق لپ تاپ های ...

کمپانی AMD در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سال های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اخیر به لطف پردازنده های سری رایزن، حضور قدرتمندی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در بازار کامپیوترها داشته و حالا در همکاری با لنوو، تصمیم دارد حوزه فعالیت خود را از طریق لپ تاپ های خانواده تینک پد این شرکت در بازار کامپیوترهای قابل حمل نیز گسترش دهد.

در همین راستا شرکت لنوو از دو تینک - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پد 14 اینچی T495 و T495s در کنار عضو 13 اینچی خانواده با نام X395 رونمایی کرده که همگی به نسل دوم چیپست های Ryzen 7 - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - Pro همراه با گرافیک یکپارچه وگا مجهز شده اند و نمایشگرهای آنها با روشنایی 400 نیت از رزولوشن تمام اچ دی و فناوری FreeSync برخوردار هستند.

تینک‌پدهای جدید به کاور لنز دوربین مجهز شده‌اند

محصولات جدید لنوو مانند سایر اعضای خانواده تینک - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پد از استانداردهای مقاومتی رده بالا برخوردارند و در مقابل ضربات و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اتفاقات معمول محیط های کاری دوام می آورند. البته علاوه بر استحکام فیزیکی، امنیت نرم افزاری نیز از اهمیت بالایی در سیستم های کاری برخوردار بوده و به همین خاطر لنوو لپتاپ های جدید خود را به پلتفرم ایمنی ThinkShield مجهز کرده است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل

در کنار امنیت سایبری و بدنه مقاوم، شرکت چینی قابلیت «Privacy Guard» را هم در نسخه های جدید تینک پد ارائه کرده که با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تشخیص مسیر دید اطرافیان، در صورت دید زدن نمایشگر، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فعال شده و محتوا را تنها در جهت مستقیم قابل دیدن خواهد کرد (افرادی که در کنار کاربر نشسته اند قادر به دیدن تصویر نخواهند بود).

ویژگی جالب دیگر تینک پدهای جدید ThinkShutter نام دارد که در واقع یک کاور برای دوربین بوده و در صورت تمایل کاربر، با پوشاندن لنز، حتی در صورت دسترسی مهاجمان نیز مشاهده تصویر محیط را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مشکین شهر استان اردبیل - غیر ممکن خواهد کرد.

لازم به ذکر است که به منظور برقراری ارتباط بهتر در زمان برگزاری کنفرانس ویدیویی، تینک پدهای جدید به یک جفت میکروفون برد بلند نیز مجهز شده اند. درگاه های USB 3.1، کارت حافظه، HDMI و USB-C نیز از دیگر امکانات سری جدید لپتاپ های تجاری لنوو هستند که همگی با کیبورد استاندارد ThinkPad به دست مشتریان خواهند رسید.

گفتنی است T495 با قیمت 939 دلار اوایل خرداد راهی بازار می شود و T495s و X395 نیز با قیمت پایه 1089 دلار از ابتدای تابستان آماده فروش خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر راتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
دوستان سایت ***** مایکروفر بوتان ce320g شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone