🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21351.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نصب برنامه ردیابی کرونا در هند اجباری شد؛ نگرانی از نقض حریم خصوصی

اپلیکیشن‌های ردیابی ویروس کرونا از طریق تعاملات شهروندان یکی از راه‌های مهار شیوع این ویروس کشنده است که استفاده از آن در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار گرفته. مشکلاتی نظیر نقض حریم خصوصی نیز همواره ...

اپلیکیشن‌های ردیابی ویروس کرونا از طریق تعاملات شهروندان - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - یکی از راه‌های مهار شیوع این ویروس کشنده است که استفاده از آن در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار گرفته. مشکلاتی نظیر نقض حریم خصوصی نیز همواره به این برنامه‌ها نسبت داده می‌شود. به نظر می‌رسد دولت هند بی‌توجه به این مسائل استفاده از برنامه مخصوص خود را برای تمامی کارمندان دولتی و خصوصی و تقریبا هر شخصی که شغل دارد، اجباری کرده و در صورت عدم نصب آن، «تنبیه» خواهند شد.

نصب برنامه «آروگیا سِتو» (Aarogya Setu) برای تمامی افرادی که شغل - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - دارند، از فردا - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - ۴ مه اجباری شده و وزارت داخلی کشور هند از مقامات دولتی و صاحبان مشاغل انتظار نظارت بر نصب این برنامه را دارد. این اپ تاکنون روی ۸۰ میلیون دستگاه نصب شده و دولت هند انتظار دارد که تمامی ۳۵۰ میلیون کاربر گوشی هوشمند، از آن استفاده کرده و این اپ را نصب کنند. دولت هند برای آن دسته از شهروندان که گوشی هوشمند ندارند نیز سیستم صوتی پیشرفته‌ای را تدارک دیده تا از این طریق تعاملات آن‌ها با بیماران احتمالی را هم شناسایی کنند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان

با این وجود این که استفاده از برنامه برای کنترل و پیش‌بینی شیوع کرونا ممکن است در مهار آن کمک کند، اما ترس از سوءاستفاده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - از آن برای نظارت همگانی شهروندان، باعث شده بسیاری از کشورها تمایلی به استفاده از این نوع برنامه‌ها نداشته باشند. دولت هند اما اهمیتی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - به این موضوع نمی‌دهد و مصمم است نصب برنامه خود برای پایش شیوع ویروس کرونا - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - را در این کشور را اجباری کند.

البته - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - این برنامه، شناساگرهای هر دستگاه‌ها را به صورت ناشناس ذخیره کرده و تعاملات بلوتوثی با - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - دیگر دستگاه‌ها را به صورت رمزنگاری شده نگه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌دارد. بنیاد اینترنت آزاد اما می‌گوید این اپ استانداردهای لازم امنیتی را ندارد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - و الگوریتم‌های ذخیره‌سازی را نیز به صورت شفاف ارائه نمی‌کند. موزیلا نیز اعلام کرده نسبت به نحوه استفاده این اپ از داده‌های کاربران مطمئن نیست و همچنین قوانین کافی برای حفاظت شهروندان نیز در این برنامه گنجانده نشده است. با این حال نصب و استفاده از این برنامه حتما منجر به نقض حریم خصوصی نخواهد شد، ولی راه‌حلی هم برای جلوگیری از سوءاستفاده از این داده‌ها ارائه نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone