🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  2. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21356.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سیستم جدید دانشگاه MIT برای کنترل پهپاد با ژست‌های حرکتی [تماشا کنید]

یکی از مشکلات کنترل یک پهپاد، استفاده از جوی استیکی است که روی کنترلر آن تعبیه شده است. مانور دادن پهپاد به کمک این جوی استیک کمی سخت است و احتمالا مدتی درگیر آن خواهید ...

یکی از مشکلات کنترل یک پهپاد، استفاده از جوی استیکی است که روی کنترلر آن تعبیه شده است. مانور دادن پهپاد به کمک این جوی استیک کمی سخت است و احتمالا مدتی درگیر آن خواهید بود. دانشجویان دانشگاه MIT اما راه‌حل بهتری برای این کار دارند؛ استفاده از ژست‌های حرکتی.

سیستمی که این دانشجویان توسعه داده‌اند، متشکل از چند سنسور الکترومیوگرافی است که سگینال‌های الکتریکی حاصل از فعالیت‌های عضلانی را شناسایی کرده و آن‌ها را به حرکت تبدیل می‌کند. کاربر برای این که پهپاد خود را به کمک ژست‌های حرکتی کنترل کند، باید این سنسورها را به عضلات دو سر و سه سر بازو و همچنین به ساعد خود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - متصل کند.

این سنسورها به کمک هم می‌توانند فعالیت‌های عضلات و حرکات بازو را تشخیص داده و آن‌ها را به کمک سیم به یک میکروپروسسور انتقال دهند. سپس به کمک یادگیری ماشین مبتنی بر یک سری الگوریتم خاص، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - حرکات مختلف بازو شناسایی شده و هر کدام از آن‌ها به نوعی دستور تبدیل می‌شوند. دستورات به وسیله انتقال‌دهنده بی‌سیم به پهپاد فرستاده می‌شود و آن نیز حرکات را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - اجرا می‌کند.

در سیستم فعلی، سفت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - کردن بازو منجر به ایستادن پهپاد، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - مشت کردن دست منجر به جلو رفتن، چرخش ساعتگرد و پادساعتگر دست منجر به چرخش، تکان دادن دست به ۴ طرف بالا، پایین، چپ و راست منجر به حرکت پهپاد در راستای افق می‌شود. در تست‌هایی که دانشجویان دانشگاه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - MIT انجام داده‌اند، این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - سیستم موفق شد ۸۲ درصد ۱۵۰۰ دستور را به درستی انجام دهد. آن‌ها امیدوارند در آینده اجرای این دستورات را بهبود ببخشند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل

گفتنی است از هر پهپادی می‌توان استفاده کرد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - تا آن را به کمک ژست‌های حرکتی به کنترل در آورد. یکی از کاربردهایی که این دانشجویان برای این سیستم در نظر گرفته‌اند، کنترل ربات‌ها توسط افراد مسن و ناتوان است. از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردبیل استان اردبیل - نویسنده‌های ارشد این تحقیق می‌گوید:

«این سیستم ما را یک گام به کنترل یکپارچه ربات‌ها نزدیکتر می‌کند و می‌توان کاری کرد که آن‌ها بهینه‌تر و هوشمندانه‌تر کارهای روزانه ما را انجام دهند. با افزایش این همکاری میان انسان و ربات، سینرژی احتمالات آن نیز عمیق‌تر خواهد شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرپرور نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما آیا اطراف نیار اردبیل تعمیرات داره
پاسخ: بله در نیار شهر اردبیل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone