🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  3. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  5. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21352.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نفوذ هکرها به سرورهای «LineageOS»؛ سورس کد و بیلدها در امان ماندند

فعالیت‌ هکرها در هفته‌های اخیر افزایش داشته و در جدیدترین اقدام، به زیرساخت‌های کلیدی و اصلی سیستم عامل LineageOS حمله سایبری شده. این سیستم عامل موبایل مبتنی بر اندروید بوده و برای گوشی‌های هوشمند و ...

فعالیت‌ هکرها در هفته‌های اخیر افزایش داشته و در جدیدترین اقدام، به زیرساخت‌های کلیدی و اصلی سیستم عامل LineageOS حمله سایبری شده. این سیستم عامل موبایل مبتنی بر اندروید بوده و برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیم این سیستم عامل در کمتر از ۳ ساعت پس از این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان - حمله، شب گذشته در بیانیه‌ای وقوع چنین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان - حمله‌ای را اعلام کرد. به گفته این تیم، حمله شب گذشته تاثیری روی سورس کدهای این سیستم عامل و همچنین هیچ کدام از نسخه‌های آن نداشته، البته - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان - عرضه آن از تاریخ ۱۱ اردیبهشت متوقف شده است. کلیدهای ورود که برای تایید رسمی و اعتباربخشی به توزیع این سیستم عامل مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز دچار حمله نشده چرا که هاست‌های آن جدا از زیرساخت‌های اصلی نگهداری می‌شوند.

توسعه‌دهندگان این سیستم عامل اعلام کرده‌اند که هکرها از یک آسیب‌پذیری که رفع نشده بود، برای نفوذ به سرورها و نصب «Salt» - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان - آن استفاده کنند. Salt یک فریمورک اوپن سورس بوده که توسط Salstack توسعه پیدا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان - کرده و معمولا برای مدیریت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان - و خودکارسازی سرورهای درون دیتاسنترها، سرورهای ابری و شبکه‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان

اوایل این هفته شرکت امنیت سایبری F-Secure دو آسیب‌پذیری عمده و مهم در فریمورک Salt را آشکار کرد که توسط آن‌ها امکان تصاحب و دسترسی به نصب Salt امکان‌پذیر می‌شود. این آسیب‌پذیری‌ها با نام‌های CVE-2020-11651 و CVE-2020-11652 شناخته می‌شوند و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان - زمانی که با هم ترکیب شوند، این امکان را به هکرها می‌دهد که روند ورود را دور بزنند و کدهای خود را روی سرورهای مستر Salt اجرا کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان - سوی صاحبان سرورهای Salt، حملاتی که از این دو آسیب‌پذیری استفاده می‌کنند، از دیروز آغاز شده. در برخی نمونه‌ها، مهاجمان در پشتی برای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان - سرورهای مورد حمله و تعدادی دیگر ماینرهای ارزهای دیجیتال قرار داده‌اند. در حال حاضر بیش از ۶۰۰۰ هزار سرور Salt وجود دارد که اگر پچ را دریافت نکنند، توسط این آسیب‌پذیری‌ها می‌توان به آن‌ها حمله - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر گالیکش استان گلستان - کرد. پچ این آسیب‌پذیری‌ها اوایل هفته جاری منتشر شد.

تیم LineageOS به علت حمله سایبری مجبور شد دیشب تمام سرورهای خود را قطع کند تا علاوه بر بررسی وضعیت، روی آن‌ها پچ امنیتی نیز نصب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone