🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  2. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21349.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

دوربین ۳ گانه و نمایشگر بزرگتر؛ سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ 2 چه برنامه‌ای دارد؟

گلکسی زد فلیپ علاوه بر بدنه تاشو از نظر تصویربرداری هم تنه به تنه پرچمدارها می‌زند اما ظاهرا نسخه دوم آن از این نظر قوی‌تر هم خواهد شد. پیش از این گمانه زنی‌هایی در مورد ...

گلکسی زد فلیپ علاوه بر بدنه تاشو از نظر تصویربرداری هم تنه به تنه پرچمدارها می‌زند اما ظاهرا نسخه دوم آن از این نظر قوی‌تر هم خواهد شد.

پیش از - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - این گمانه زنی‌هایی در مورد نسخه 5G گلکسی زد فلیپ به گوش می‌رسید. پتنت‌هایی که اخیرا توسط «سازمان جهانی مالکیت فکری» (WIPO) منتشر - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - شده از دو طراحی مختلف برای نسل بعدی این موبایل حکایت دارد که در یکی از آنها - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - چیدمان دوربین اصلی عمودی و در دیگری افقی است.

در این طرح‌ها بر خلاف مدل فعلی که به دوربین دوگانه مجهز شده، از ماژولی با سه سنسور استفاده شده که شایعات قبلی در مورد تجهیز آن به دوربین مشابه گلکسی S20 را تقویت می کند. در صورتی که سامسونگ به این گمانه‌زنی‌ها رنگ واقعیت ببخشد، گلکسی زد فلیپ ۲ علاوه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - بر سنسورهای اصلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - تله فوتو مجهز می‌شود که عکاسی با آن را به سطح جدیدی خواهد رساند. هرچند نسخه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - فعلی هم با دوربین دوگانه از تست های DxOMark سربلند - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - بیرون آمده است.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

کنار دوربین کماکان نمایشگر کوچک بیرونی به چشم می‌خورد که از نظر ابعاد تفاوت چندانی با نسخه فعلی ندارد و در یکی از طرح‌ها تنها کمی کشیده‌تر شده است.

در بخش - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - داخلی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - هم دوربین سلفی درون حفره نمایشگر جا خوش کرده - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - است. پیش از این شنیده بودیم که در نسخه بعد ابعاد نمایشگر از ۶.۷ اینچ فعلی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - به ۷.۷ خواهد رسید اما از روی این پتنت نمی‌توان به نتیجه خاصی رسید.

گلکسی زد فلیپ ۲ یا فلیپ 5G احتمالا اواسط تابستان و همراه با گلکسی نوت ۲۰ از راه خواهد رسید. با توجه به قیمت بالای این موبایل تاشو بعید به نظر می‌رسد خریداران نسل اول صرفا به خاطر دوربین سه گانه حاضر به تهیه نسخه جدید باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone