🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21354.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کامپیوترهای هواوی با پردازنده‌ «کانپنگ» و سیستم عامل هارمونی ۲.۰ از راه می‌رسند

بر اساس جدیدترین اطلاعات، هواوی به دنبال ورود به بازار کامپیوتر است و قصد دارد محصولات خود را به پردازنده «کانپنگ» و نسخه جدید سیستم عامل هارمونی مجهز کند. هم اکنون سیستم عامل هارمونی با ...

بر اساس جدیدترین اطلاعات، هواوی به دنبال ورود به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - بازار کامپیوتر است و قصد دارد محصولات خود را به پردازنده «کانپنگ» و نسخه جدید سیستم عامل هارمونی مجهز کند.

هم اکنون سیستم عامل هارمونی با کدنام «HongMeng» تنها در تعدادی از گوشی‌های آنر به همراه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - تلویزیون‌های هوشمند - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - هواوی مورد استفاده قرار گرفته، اما با معرفی نسخه جدید این سیستم عامل، شاید از آن در کامپیوترهای این برند چینی استفاده شود. موسس این برند، «رن ژنگفی» اخیرا به شوخی گفته بود که سیستم عامل هارمونی برای شکست اندروید و iOS به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - ۳۰۰ سال - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - زمان نیاز دارد.

بنابر گفته یک افشاگر، کامپیوترهای هواوی برای تامین قدرت خود به پردازنده‌های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - کانپنگ مجهز می‌شوند و همچنین این شرکت در حال همکاری با استان‌ها، شهرها و مناطق مختلفی در چین است - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - تا بتواند زنجیره تامین قطعات کامپیوترهای خود را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - ایجاد کند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان

هواوی در کنفرانس توسعه دهندگان (HDC) در سال ۲۰۱۹  از سیستم عامل هارمونی رونمایی کرد. در این مراسم، این شرکت اعلام کرد که ورژن ۲.۰ این سیستم عامل در سال ۲۰۲۰ از راه می‌رسد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - و قادر به پشتیبانی از کامپیوترها، خودروها و همچنین - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - گجت‌های پوشیدنی هوشمند خواهد بود. با توجه به این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - موضوع، انتظار داریم که هواوی در ادامه سال جاری میلادی و در مراسم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - HDC 2020، از نسخه جدید سیستم عامل خود رونمایی کند.

پردازنده‌های کانپنگ هم اکنون برای راه‌حل‌های محاسباتی در اختیار مشتریان تجاری این برند چینی قرار می‌گیرند. در سال ۲۰۱۹ این شرکت از اولین مادربرد دسکتاپ خود بر پایه پردازنده کانپنگ ۹۲۰ رونمایی کرد، البته این مادربرد هنوز در اختیار مشتریان قرار نگرفته. کامپیوترهای این برند احتمالا از این مادربرد استفاده می‌کنند، البته احتمال رونمایی از مادربرد جدید آن در HDC 2020 نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone