🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42785.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایسر Switch 7 را معرفی کرد؛ نخستین لپ تاپ هیبریدی بدون فن جهان با گرافیک اختصاصی

کمپانی ایسر (Acer) امروز در نمایشگاه IFA که در شهر برلین آلمان در حال برگزاریست، از نخستین لپ تاپ هیبریدی جهان با پردازنده گرافیکی اختصاصی رونمایی کرد. این دستگاه که «سوئیچ 7 بلک ادیشن» (Switch ...

کمپانی ایسر (Acer) امروز در نمایشگاه IFA که در شهر برلین آلمان در حال برگزاریست، از نخستین لپ تاپ هیبریدی جهان با پردازنده گرافیکی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - اختصاصی رونمایی کرد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران

این دستگاه که «سوئیچ 7 بلک ادیشن» (Switch 7 Black Edition) نام دارد، جدیدترین عضو خانواده سوئیچ این کمپانی محسوب می شود و نمایشگر 13.5 اینچی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - با رزولوشن 1504×2256 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - پیکسل را در خود جای داده است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران

مغز متفکر این دستگاه، پردازنده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - های نسل هشتمی اینتل از رده Core i7 است که درون بدنه ای از جنس آلومینیوم برس خورده قرار گرفته است. ایسر توانسته کارت گرافیک قدرتمند انویدیا GeForce MX150 را هم درون این دستگاه جای دهد، با این حال وزن لپ تاپ کمتر از 1.15 کیلوگرم است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران

این کارت گرافیکی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - برای بازی های سنگین مناسب نیست، اما توان پردازشی مورد نیاز برای پردازش تصویر و خلق محتوا را فراهم می سازد، در حالی که مصرف انرژی ناچیزی داشته و حرارت کمی تولید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - می نماید.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران

سوئیچ 7 ایسر کمی شبیه به تبلت های سرفس پروی مایکروسافت به نظر می رسد، ضمن اینکه ایسر استند اختصاصی خودش را هم طراحی کرده که تنها با فشار قسمت پایین نمایشگر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - بیرون می آید.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران

نمایشگر این دستگاه از قلم های استایلوس وکوم هم پشتیبانی می کند و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - حسگر اثر انگشت آن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - هم با پشتیبانی از ویندوز هِلو (Windows Hello) ورود سریع به محیط ویندوز را ممکن می سازد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران

این دستگاه از ماه دسامبر سال 2017 با قیمت پایه 1700 دلار وارد بازارهای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - جهانی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone