🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  3. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19788.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی برای بقا می‌جنگد؛ ذخیره قطعات موبایل در آستانه اجرای تحریم

تنها سه هفته دیگر تا اجرای قانون ممنوعیت مراوده شرکت‌های تراشه ساز با هواوی باقی مانده و این شرکت به منظور بقا با تلاش شبانه روزی در حال انبار کردن قطعات موبایل است. بر اساس ...

تنها سه هفته دیگر تا اجرای قانون ممنوعیت مراوده شرکت‌های تراشه ساز با هواوی باقی مانده و این شرکت به منظور بقا با تلاش شبانه روزی در حال انبار کردن قطعات موبایل است.

بر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران - اساس گزارش روزنامه Nikkei ژاپن، هواوی به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران - دلیل نزدیک شدن به تاریخ اجرای قانون منع - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران - مراوده شرکت‌های تراشه ساز با این شرکت، در حال انبار کردن قطعات مختلف موبایل از جمله چیپست 5G، آنتن وای فای، تراشه‌های رادیویی و دیگر قطعات مهم از شرکت‌هایی همچون مدیاتک، Realtek, - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران - Novatek, RichWave و غیره است.

دولت آمریکا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران - ۲۷ مرداد ماه امسال ممنوعیت فروش قطعات - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران - به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران - هواوی توسط شرکت‌هایی که از تجهیزات آمریکایی استفاده می‌کنند را اعلام کرد. پس از اجرای این قانون، شرکت‌هایی که بخواهند به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران - هواوی قطعه بفروشند باید از دولت ایالات متحده اجازه بگیرند. دولت آمریکا تا تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) به شرکت‌ها مهلت داده تا با هواوی تجارت کنند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران

تحلیلگران صنعت پیش بینی کرده‌اند در صورتی که هواوی نتواند قطعات مهم موبایل را تأمین کند، صادرات گوشی‌هایش در سال آینده میلادی تا ۷۵ درصد کاهش خواهد یافت. هواوی برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی سخت مشغول انبار کردن قطعات مختلف است و آنطور که در گزارش نوشته شده در حال ذخیره کردن قطعات آزمایش نشده و حتی نیمه تمام - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران - است.

یک منبع آگاه به روزنامه ژاپنی می‌گوید: «هواوی ساعت ۴ صبح با تأمین کنندگان تماس تلفنی می‌گیرد و نیمه شب‌ها با آنها ویدیوکنفرانس برگزار می‌کند. این شرکت حالا برای بقا می‌جنگد و همواره در حال تغییر دادن برنامه هاست.»

یکی از تأمین کنندگان - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران - قطعه موبایل جنگیدن هواوی برای بقا را تأیید کرد و گفت: «ما کاملاً پیرو قوانین ایالات متحده هستیم، ولی سعی می‌کنیم پاسخگوی نیاز مشتری باشیم. تنها سه هفته برای ارسال قطعات به هواوی [بدون اجازه آمریکا] فرصت داریم، بنابراین علاوه بر تراشه‌های تکمیل شده، محصولات نیمه تمام و ویفرهای ناقص را که هنوز بسته بندی و آزمایش نشده‌اند را هم می‌فرستیم.»

برخی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران - کارشناسان از این تحریم به عنوان سخت‌گیرانه‌ترین - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر چمستان استان مازندران - تحریم واشنگتن علیه هواوی یاد کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone