تعمیرات یخچال میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20771.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

فناوری جدید مایکروسافت دستکاری کرنل ویندوز توسط هکرها را ناممکن می‌کند

در مبارزه دنباله‌دار مایکروسافت با هکرها، کمپانی ردموندی گام دیگری برداشته و تکنولوژی امنیتی حفاظت از داده‌های کرنل جدیدی طراحی کرده است که کار را برای هکرها و مهاجمان به شدت دشوار می‌کند. طوری که ...

در مبارزه دنباله‌دار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مایکروسافت با هکرها، کمپانی ردموندی گام دیگری برداشته و تکنولوژی امنیتی حفاظت از داده‌های کرنل جدیدی طراحی کرده است که کار را برای هکرها و مهاجمان به شدت دشوار می‌کند. طوری که با فقط-خواندنی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - (Read-Olny) شدن کرنل، جلوی تکنیک‌های دست‌کاری داده‌ها گرفته خواهد شد.

سیستم حفاظت از داده‌های کرنل (KDP) بخش‌های عمده‌ای از مموری هسته رایانش را به صورت فقط-خواندنی در می‌آورد و به همین ترتیب از دست‌کاری در داده‌ها و حملات جلوگیری - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خواهد شد. با استفاده از این مکانیزم کرنل ویندوز و تمام درایورها در امان می‌مانند.

تکنولوژی مورد بحث نرخ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حملاتی که اخیرا باب شده را کاهش می‌دهد؛ این روزها هکرها با دست‌کاری درایورهای آسیب‌پذیر، اما ثبت شده در کرنل ویندوز، ابزار آلوده و بدافزار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نصب می‌کنند و سپس به مموری هم دست خواهند یافت. اما با محافظت فقط-خواندنی، حتی درایورهای ثبت شده نمی‌توانند ساختار و تنظیمات مهم مموری را تغییر دهند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

مایکروسافت مدعی است این تکنولوژی با هدف زدن ریشه هکرها طراحی شده است، چرا که اخیرا مهاجمان به خاطر مواجهه با فناوری‌های امنیتی Code Integrity و Control Flow Gaurd به اندازه کافی به دردسر افتاده‌اند و مجبور هستند دنبال راهکارهای هک دیگری بگردند. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ردموندی‌ها مزایای تکنولوژی KDP را این گونه شرح می‌دهند:

  • ارتقای عملکرد: سرویس KDP بار روی دوش اجزای تصدیق و تایید را کم می‌کند، تا جایی که دیگر لازم نخواهد بود تمام داده‌های محافظت شده از نظر نوشتار به صورت دوره‌ای مورد تایید و بازنگری قرار گیرند.
  • ارتقای اتکاپذیری: KDP تشخیص باگ‌ها و بخش‌های تخریب شده مموری را آسان می‌کند، به خصوص مواردی که از نظر امنیتی ظاهرا آسیب‌پذیر نیستند.
  • به کمک KDP توسعه دهندگان و ناشران درایورها تشویق خواهند شد تا سازگاری با - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - لایه‌های امنیتی مجازی‌سازی‌محور (VBS) را ارتقا دهند، و در نتیجه این تکنولوژی‌ها به خوبی با اکوسیستم همراه و همگام شوند.

گفتنی است تمام سیستم‌های مبتنی بر ویندوز نمی‌توانند از KDP استفاده کنند، چرا که می‌بایست آن پلتفرم حتما از لایه‌های امنیتی مجازی‌سازی‌محور (VBS) پشتیبانی کند. این تکنولوژی در حال حاضر در نسخه اینسایدر ویندوز 10 اعمال شده و در آینده به صورت رسمی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل گونه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ تعمیرچی تازه آباد سرپل ذهاب برای یخچال میدیا تعمیرکار داره
پاسخ: بله در تازه آباد شهر سرپل ذهاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر حامی نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
عالی بود، شرکت تعمیرچی برای تعمیر یخچال میدیا در منطقه فولادی سرپل ذهاب واقعا حرفه‌ای عمل کرد. کارشون با تمیزی و دقت بالا بود و من از نحوه ارائه خدماتشون بسیار راضی هستم. توصیه می‌کنم اگر نیاز به تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی داشتید با شرکت تعمیرچی تماس بگیرید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone