🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22522.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کرونا معرفی آیپد پرو 5G با نمایشگر Mini-LED را یکسال به تعویق انداخت

اختلال در زنجیره تامین اپل در چین به خاطر شیوع کرونا، معرفی نخستین آیپد پرو با نمایشگر Mini-LED و سازگار با شبکه 5G را دستکم برای یکسال به تاخیر انداخته است. آنطور که رسانه‌ چینی UDN گزارش می‌دهد ...

اختلال در زنجیره تامین اپل در چین به خاطر شیوع کرونا، معرفی نخستین آیپد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نیشابور استان خراسان - پرو با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نیشابور استان خراسان - نمایشگر Mini-LED و سازگار با شبکه 5G را دستکم برای یکسال به تاخیر انداخته است.

آنطور که رسانه‌ چینی UDN گزارش می‌دهد این محصول قرار بود پاییز امسال رونمایی شود اما کرونا کمی در نقشه راه اپل دست برده است. هفته گذشته تحلیلگری به نام «Jeff Pu» به سرمایه گذاران اپل گفته بود که تولید آیپد پرو احتمالا به خاطر پیچیدگی در طراحی پنل به اوایل سال بعد موکول خواهد شد. نشریه UDN هم از سرنوشت مشابهی برای آیپد مجهز به نمایشگر Mini-LED - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نیشابور استان خراسان - خبر داده تا شایعات در این باره بیش از پیش رنگ واقعیت به خود بگیرد.

اواسط سال - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نیشابور استان خراسان - گذشته که هنوز خبری از بحران کرونا نبود «مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس مدعی شد که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نیشابور استان خراسان - در نمایشگر آیپد پرو از حدود ۱۰ هزار LED استفاده می‌شود و این در حالی است که تعداد LEDها در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نیشابور استان خراسان - پنل «پرو دیسپلی XDR» از ۵۷۶ عدد فراتر نمی‌رود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نیشابور استان خراسان

ابعاد هر یک از این LEDها نیز به مراتب کوچکتر از موارد به کار رفته در پرو دیسپلی XDR بوده و کمتر از ۲۰۰ میکرون - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نیشابور استان خراسان - خواهد بود.این پنل ها در کنار مزیت‌های OLED از گاموت رنگی گسترده‌تر، HDR و کنتراست بالا و نمایش کاملا مجزای تصاویر تیره و روشن بهره برده و احتمال سوختن پیکسل‌ها را به حداقل می‌رسانند.

مینگ-چی کو در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نیشابور استان خراسان - آذرماه مدعی شد که اپل سرگرم توسعه چهار محصول با نمایشگر Mini-LED است که یکی از آنها آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی با چیپست A14X خواهد بود. وی در آن زمان تاریخ عرضه این تبلت را سه ماهه سوم ۲۰۲۰ اعلام کرده بود حالا اما خریداران باید چند ماه دیگر هم منتظر آیپد 5G بمانند.

 

تماشا کنید: ویدیوی جدید اپل نحوه استفاده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نیشابور استان خراسان - از ترک‌پد با آیپد را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone