تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16888.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ابزار جدید تصحیح غلط‌های املایی به گوگل اضافه می‌شود

گوگل به زودی قابلیت جدیدی را به موتور جستجوی خود اضافه می‌کند که قدرت آن در تصحیح کلمات اشتباه تایپ شده را به طور چشمگیری ارتقا می‌دهد. گوگل در رویداد Search On از قابلیت‌های جدید ...

گوگل به زودی قابلیت جدیدی را به موتور جستجوی خود اضافه می‌کند که قدرت آن در تصحیح کلمات اشتباه تایپ شده را به طور چشمگیری ارتقا می‌دهد.

گوگل در رویداد Search On از قابلیت‌های جدید موتور جستجوی خود رونمایی کرد که در هفته‌ها و ماه‌های آتی عرضه می‌شوند. این قابلیت‌ها قرار است با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، صفحه نتایج جستجو را بهبود بخشند. یکی از این قابلیت‌ها، ابزار تصحیح غلط‌های املایی جدیدی است که به گفته گوگل کلمات و عبارات به شدت اشتباه را هم شناسایی می‌کند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان

گوگل می‌گوید ۱۵ درصد از عباراتی که روزانه توسط کاربران جستجو می‌شوند برای گوگل ناشناخته هستند، بنابراین این شرکت باید به طور مستمر در پی بهبود نتایج جستجو باشد. یکی از دلایل ناشناخته بودن عبارات، اشتباه تایپ شدن آن‌هاست. به گفته گوگل از هر ۱۰ کوئری ۱ مورد غلط املایی دارد.

گوگل مدت هاست به کمک قابلیت ...Did You mean کلمات صحیح را به کاربر نشان داده و حالا می‌خواهد تا پایان ماه جاری میلادی این قابلیت را دستخوش تغییرات - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - بزرگی کند. نسخه جدید این قابلیت از الگوریتم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - بهبودیافته تصحیح غلط‌های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - املایی با پشتیبانی از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - یک شبکه عصبی با ۶۸۰ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - میلیون پارامتر استفاده می‌کند. به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - گفته گوگل این قابلیت پس از هر بار جستجو زیر ۳ میلی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - ثانیه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - اجرا شده و کلمات بهتری را پیشنهاد خواهد داد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان

سرچ گوگل حالا علاوه بر کل صفحه، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - توانایی فهرست‌بندی متن‌ها را هم پیدا کرده است. برای نمونه اگر کاربر عبارت «چگونه بفهمم پنجره‌های خانه‌ام شیشه UV دارند؟» را جستجو کند، الگوریتم جدید پاراگراف آموزش نحوه شناسایی شیشه UV در یکی از فروم‌های مرتبط را به او نشان می‌دهد. گوگل می‌گوید این الگوریتم پس از عرضه در ماه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - آینده میلادی، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۷ درصد از کوئری‌ها در تمام زبان‌ها را بهبود خواهد داد.

گوگل همچنین - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - با استفاده از هوش مصنوعی جستجوهای کلی را به موضوعات فرعی تقسیم می‌کند تا نتایج بهتری به کاربر نمایش داده شوند. این شرکت همچنین استفاده از بینایی کامپیوتری و بازشناسی گفتار (Speech Recognition) را آغاز کرده تا به طور خودکار ویدیوها را برچسب گذاری و تقسیم‌بندی کند. این قابلیت برای مثال - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کوچصفهان استان گیلان - ویدیوهای آشپزی یا ورزشی را جهت نمایش در صفحه نتایج جستجو به‌ بخش های مختلف تقسیم می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone