🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33488.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ماشین ظرفشویی؛ پیشنهاد این متخصص برای تمیز کردن قطعات کامپیوتر

برای برخی کاربران تصور ریخته شدن قطرات آب روی سخت افزار کامپیوتر‌های شخصی‌شان بسیار ترسناک است. با این وجود یک یوتیوبر و متخصص کامپیوتر‌ شخصی، اخیراً ویدیوی منتشر کرده که در آن روش منحصر به ...

برای برخی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کاربران تصور ریخته شدن قطرات آب روی سخت افزار کامپیوتر‌های شخصی‌شان بسیار ترسناک است. با این وجود یک یوتیوبر و متخصص کامپیوتر‌ شخصی، اخیراً ویدیوی منتشر کرده که در آن روش منحصر به فردش برای تمیز کردن سخت افزار کامپیوتر را به نمایش می‌گذارد؛ استفاده از ماشین ظرف شویی.

der8aeur یوتیوبر معروفی است که علاقه زیادی به اوور کلاک کردن سخت افزار مختلف دارد و کانال وی هم به همین - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دلیل طرفداران زیادی را به خود - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جلب کرده. حال او یک ویدیوی ۱۳ دقیقه‌ای به نام The Dishwasher Debate منتشر کرده و در آن مزایای شستشوی سخت افزار با استفاده از ماشین ظرفشویی را بیان می‌کند.

بر اساس گفته‌های این - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یوتیوبر، اینکه تصور کنید مادربورد یا کارت گرافیک شما، قاشق و بشقاب هستند، نه تنها آسیبی به سخت افزار نمی‌زند، بلکه از تمامی روش ‌های دیگر بهتر می‌تواند آن را تمیز کند. او مادر برد و کارت‌های گرافیکی خود را با وازلین می‌پوشاند چرا که استفاده از نیتروژن مایع در اورکلاک‌های بیشمارش ممکن است با تجمع - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در یک محل خاص، ضررهایی به سخت افزار وارد نماید.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

بدین ترتیب تمیز کردن وازلین از سخت افزار، کاری بسیار ناخوشایند و سخت به شمار می‌رود. به همین دلیل der8aeur مجبور شده که از ماشین ظرفشویی استفاده کند تا بتوانند وازلین موجود در تمامی شکاف ها یا درز های سخت افزار را تمیز کند.

بدین ترتیب او متوجه شده که این روش می‌تواند بهترین متد برای تمیز کردن سخت افزار باشد چرا که پس از خشک شدن و اتصال به برق، هیچ مشکلی برای عملکرد سخت افزار پیش نمی آید. بدین ترتیب تا زمانی که سخت افزار به برق متصل نباشد و منبعی تغذیه‌ای برایش الکتریسته تامین نکند، حتی فرو رفتن آن در آب نیز ضرری ندارد.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

به همین منظور او به دیگر کاربران مشتاق پیشنهاد می‌کند که تمامی تجهیزات اضافی نظیر فن های موجود، باتری مادربرد و سوکت CPU را از سخت افزار جدا کنند تا احتمال آسیب رسیدن به آنها پایین آید. البته - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دیجیاتو هنوز این روش را امتحان نکرده و آن را به کاربران پیشنهاد نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل آذین نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یه سوال داشتم تعمیرچی آیا دور و بر شهرک ولیعصر آذرشهر اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در شهرک ولیعصر شهر آذرشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone