تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24359.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین به ۱۰۴۰۰ دلار رسید؛ افزایش قیمت اکثر رمز ارزها

قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری داشته و حین درج این خبر از ۹۷۰۰ دلار به ۱۰۴۰۱ دلار رسیده که افزایش ۶.۶۳ درصدی در یک روز را نشان می دهد. بیت کوین (BTC) که از مدتی ...

قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری داشته و حین درج این خبر از ۹۷۰۰ دلار به ۱۰۴۰۱ دلار رسیده که افزایش ۶.۶۳ درصدی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کرمانشاه استان کردستان - در یک روز را نشان می دهد.

بیت کوین (BTC) - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کرمانشاه استان کردستان - که از مدتی قبل نوسان را پشت سر می گذاشت، اکنون با روندی صعودی مواجه شده است. اگر جفت بین کوین/دلار نیز روندی صعودی داشته باشد می توان انتظار داشت نرخ سالانه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کرمانشاه استان کردستان - به ۱۳۹۷۳.۵۰ دلار نیز برسد.

قیمت اتر (Ether) نیز افزایش پیدا کرده و در حال حاضر به قیمت ۱۷۸.۵۳ دلار مبادله می شود که افزایش ۴.۵ درصدی در یک روز را نشان می دهد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کرمانشاه استان کردستان

توکن ریپل (XRP) که با نرخ تقریباً ثابتی در طول هفته مبادله می شد اکنون بیش از ۲ درصد افزایش داشته است. در حین درج این خبر سکه آن با نرخ ۰.۲۶۰ دلار مبادله می شود. توکن ریپل در سال جاری میلادی عملکرد خوبی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کرمانشاه استان کردستان - نداشته و در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کرمانشاه استان کردستان - بیشتر اوقات زیر سایه رمز ارزهای اصلی قرار گرفته است. یکی از مهم ترین دلایل این امر فروش مداوم توکن ها توسط بنیانگذاران آن است.

از میان بیست رمز ارز محبوب در بازار، ارزش بازار اتریوم کلاسیک افزایش چشمگیر بیش از ۸ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کرمانشاه استان کردستان - درصدی داشته و به قیمت ۶.۷۲ دلار مبادله می شود. سکه بایننس (BNB) در جایگاه دوم قرار گرفته و با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کرمانشاه استان کردستان - بیش از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۵.۶ درصد رشد به قیمت ۲۲.۹۰ دلار رسیده است.

بیت کوین کش (BCH) و بیت کوین اس وی (BSV) نیز بیش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کرمانشاه استان کردستان - از ۴ درصد افزایش قیمت داشته اند و حین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کرمانشاه استان کردستان - درج این خبر به ترتیب به قیمت ۲۹۵ و ۱۳۵ دلار مبادله می شوند. لایت کوین (Litecoin) نیز با فقط ۱.۳ درصد افزایش قیمت، پایین ترین رتبه را کسب کرده است.

ارزش بازار کلی رمز ارزها بیش از ۲۶۵ میلیارد دلار برآورد می شود که سهم بیت کوین از این میزان ۷۰.۱ درصد است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone