تعمیرات یخچال یخساران در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30142.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

همکاری وزارت ارتباطات و وزارت نیرو برای کاهش مصرف انرژی

وزیران ارتباطات و نیرو امروز (۱۰ دی ماه) از آزمایشگاه سازمان فضایی ایران دیدن کردند و پس از آن در نشستی درباره ضرورت توسعه سازمان فضایی و استفاده از دیتاها صحبت کردند. «محمد جواد آذری ...

وزیران ارتباطات و نیرو امروز (۱۰ دی ماه) از آزمایشگاه سازمان فضایی ایران دیدن کردند و پس از آن در نشستی درباره ضرورت توسعه سازمان فضایی و استفاده از دیتاها صحبت کردند.

«محمد جواد آذری جهرمی» با تاکید به اهمیت این سازمان و تلاش هایش علی رغم وجود تحریم های حاکم در کشور از کوشش بعمل آمده در بخش های مختلف سازمان فضایی کشور تشکر کرد و وزارت ارتباطات را حامی این مجموعه دانست:

«سازمان فضایی توانسته در این اوضاع طبق استانداردهای بین المللی حرکت کند و بتواند جایگاهی برای خود در منطقه ایجاد کند. وزارت ارتباطات نیز همواره اعلام کرده که در این راه کنار سازمان فضایی کشور خواهد بود و از کمک های خود در زمینه رشد این سازمان دریغ نخواهد کرد.»

به گفته وزیر ارتباطات کشورمان سازمان فضایی در آینده نقش مهم تری را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد: «آنچه امروز در این نمایشگاه دیدید و در آینده نیز بیشتر از آن خواهید شنید دستاوردهایی است برای کمک به شما و در راستای ماموریت هایی که دولت برای خدمت رسانی به مردم به شما محول کرده و امید است از آنها استفاده و بهربرداری مناسب شود. امیدوارم صنعت فضایی در حوزه اجرایی کشور کاربردی شود تا مردم از دستاوردهای آن بهره مند ببرند.»

تعمیرات یخچال یخساران در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

«رضا اردکانیان» - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - وزیر نیروی کشورمان نیز در این نشست حضور داشت و به لزوم استفاده از فناوری برای کاهش مصرف انرژی‌هایی چون آب اشاره کرد. او خبر داد که در مبحث کشت برنج به مراحل جدیدی رسیدند و تا سه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سال آینده می‌توانند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کاری کنند که کشت برنج برای کشاورزان فاقد صرفه شود و وارد فاز جدیدی از کشت این محصول غذایی شویم:

«ما نیازمند اطلاعات دقیق برای برنامه‌ریزی سال آبی برای فرونشست زمین و بحث خشکسالی مناطق مختلف هستیم. طبیعی است خود ما و همسایگان از این اطلاعات منتفع می شوند اما اینکه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کشوری خودش محصولات خودش این اطلاعات را دریافت و پایش کند یک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مزیت محسوب می‌شود.»

به گفته وزیر نیرو بیش از ۶۰ سال است که این فناوری در اختیار کشورهاست و ماهواره ها در حال ارسال و انتقال اطلاعات هستند و لزوم همکاری بین دو وزارتخانه حالا بیش از پیش حس می‌شود. وزیر نیرو اعلام - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آمادگی کرد که از دستاوردهای پژوهشگاه فضایی در قالب کارگروهی با پژوهشگاه نیرو، دفتر برنامه‌ریزی کلان آب و سازمان توسعه نیروگاه‌های تجدید پذیر بهره بردای شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone